Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله نهایی هشتمین دوره جشنواره قرآنی الحافظون از صبح روز گذشته، ۲۴ آذرماه ۱۳۹۹ به صورت مجازی آغاز شده و به مدت ۲ روز در حال برگزاری است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پس از برگزاری مراحل مقدماتی هشتمین جشنواره تخصصی حفظ قرآن‌کریم بسیج تهران (جشنواره الحافظون) که در هفته بسیج برگزار شد، نفرات راه‌یافته به مرحله نهایی مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین‌ اساس مرحله نهایی این جشنواره از صبح روز گذشته، 24 آذرماه آغاز شده است و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

در مرحله نهایی این مسابقات 408 نفر از راه‌یافتگان به مرحله نهایی طی دو روز و براساس زمان‌بندی اعلام شده در رشته‌های حفظ یک جزء، حفظ سه جزء، حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 15 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم به رقابت می‌پردازند.

این مسابقات همه ساله با هدف فرهنگ‌سازی حفظ قرآن و شناسایی نخبگان حفظ قرآن بسیج تهران به همت سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) بسیج تهران بزرگ برگزار می‌شود.‌ هشتمین دوره به علت شرایط موجود به صورت مجازی برپا می‌شود.

در این دوره شرکت‌کنندگان در مقاطع سنی هشت تا 16 سال و بالای 17 سال در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می‌شود. زمان‌ برپایی مراسم اختتامیه این جشنواره نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

جشنواره فرهنگی- قرآنی مؤسسه جامعة‌القرآن به مرحله کشوری رسیدبکایی: رعایت آداب دعاخوانی همانند آداب تلاوت قرآن ضروری است/ یک مداح خوب لزوماً دعاخوان خوبی نیست

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دارالقرآن بسیج سپاه محمد رسول الله ص قرآن کریم سپاه محمد رسول الله ص قرآن کریم مرحله نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری جشنواره قرآن و عترت حیات سازمان بسیج دانشجویی، بعد از ظهر امروز(یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) در محل مجتمع فرهنگی دانشجویی سیزده آبان برگزار شد.

 

هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی در این نشست گفت: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم. وی افزود: از هر زاویه ای نگاه کنیم قرآن ناجی و نجات بخش است و هر چقدر در جهت تبلیغ و ترویج این موضوع تلاش شود به رشد و تعالی جامعه و جوانان می تواند کمک کند.

 

قاسمی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه اگر با نگاه هنر به مفاهیم قرآنی ورود کنیم حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم، بیان کرد: یکی از موضوعات اساسی که جشنواره قرآن وعترت حیات به آن توجه کرده موضوع هنر است و در بخش هنر توجه ویژه ای به مفاهیم قرآن می شود.

 

وی در ادامه گفت: بیش از ۱۰۰ دانشکده در کشور داریم که به موضوع رسانه و هنر می‌پردازند که اگر به مفاهیم قرآنی با نگاه هنر ورود داشته باشند حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مشاهده گزارش تصویری

دیگر خبرها

  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • راه سعادت دنیا و آخرت انس با قرآن و مفاهیم واقعی دینی است
  • ۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • ۱۱۴ حافظ در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک آذربایجان‌غربی شرکت کردند