Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@09:51:44 GMT

انتقاد شورای شهری ها به برنامه دستپخت

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۲۵۸۸

نایب رئیس شورای شهر تهران ضمن انتقاد از برنامه دستپخت به دلیل توهین به تاکسیرانان گفت: رانندگان حمل و نقل عمومی حتی در شرایط کرونا هیچ کوتاهی در خدمت‌رسانی به شهروندان نکردند.

به گزارش فارس، سیدابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره موضوع تاکسیرانی و انتقاد به برنامه دستپخت، اظهار داشت: اگر چه امروز با شروع پاندمی کرونا اهمیت و جایگاه حمل و نقل عمومی در سلامت و بهداشت بیش از هر زمان دیگری خود را نشان داده ولی در روزهای گذشته شاهد بودیم، حتی در اوج بیماری کرونا همکاران ما در سیستم حمل و نقل عمومی علیرغم تلفات فراوان انسانی، در خدمت‌رسانی به شهروندان هیچ کوتاهی نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در یکی از برنامه‌های صدا و سیما که باید فرهنگ‌سازی و آموزش احترام به مشاغل و افراد را نشان دهند، با سخنانی که مطلقا در شأن پرسنل شریف حمل و نقل نبود موجب ناراحتی این قشر عزیز شد.

نایب رئیس شورای شهر تهران ضمن انتقاد و گلایه از صدا و سیما از پرسنل حمل و نقل عمومی عذرخواهی کرد و گفت: با توجه به در پیش بودن شب یلدا جامعه پزشکی از شب‌نشینی به عنوان تهدیدی برای افزایش آمار مبتلایان به کرونا یاد کرده‌اند.

امینی گفت:‌امیدواریم ستاد ملی مقابله با کرونا در روزهای باقیمانده تا شب یلدا با مدنظر قرار دادن توصیه‌های وزارت بهداشت و متخصصان امر شرایط گذراندن این شب با کمترین عواقب را فراهم سازند.

وی درباره سالروز انتشار روزنامه همشهری گفت: مؤسسه همشهری دارای بزرگ‌ترین چاپخانه خاورمیانه است ولی به نحوی که شایسته بوده از این امکانات استفاده نشده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 روح الله زم نشان نصر رود ارس واکسن فایزر الیگیتور فیش شورای شهر تاکسی دستپخت لایحه بودجه 1400 روح الله زم نشان نصر رود ارس واکسن فایزر الیگیتور فیش حمل و نقل عمومی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هیچ وقت اهل وعده دادن نبوده‌ام، اما می‌توانم این قول را بدهم که در یک سال باقی مانده فرصت خدمتگزاری به مردم در این دوره فعالیت، برنامه‌های خود را به سرانجام برسانم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی چمران امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت‌_ در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک روز شوراها، اظهار کرد: امید می‌رود تمام شوراها در سراسر کشور بتوانند خدمتگزاران خوبی برای مردم منطقه خود باشند.

وی افزود: برنامه‌هایی برای خرید وسایل حمل‌ونقل عمومی داریم، به‌رغم کم‌کاری‌ها و برخورد برخی افراد که به نفع آن‌ها نیست، کار در حال انجام است و به نتیجه خواهد رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: برای تأیید فنی واگن‌های مترو گامی برداشته و نامه‌ای نیز ارسال شده است تا مبلغ به حساب سازنده واریز شود و فرایند ساخت صورت گیرد، البته احداث طبق وعده‌ها آغاز شده است و امید می‌رود در ۱۴ ماه وعده داده شده به نتیجه برسد.

چمران با تاکید بر اینکه دیدگاه بنده جهادی است و بر این مبنا حرکت می‌کنم، اضافه کرد: حتی یک ساعت هم برای بنده مهم است، زیرا به نفع مردم خواهد بود و موضوع اهمیت دارد.

وی ادامه داد: هر بخشی به نوبه خود تلاش می‌کند تا مشکلات رفع شود؛ هرچند مشکلات یک، دو یا ۱۰ مورد نیست و گاهی برای رفع یک مشکل شاید یک ماه زمان صرف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در دوره‌های قبل برای تأسیس بانک شهر به ۲۰۰ امضا نیاز بود و افرادی مأمور شده بودند که حتی در منزل کسانی که باید امضا بدهند، مستقر شوند و امضا بگیرند.

چمران با اشاره به مافیای خودرو، تصریح کرد: بنده اطلاع کامل درخصوص مافیای خودرو ندارم و در این زمینه ورود نمی‌کنم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه پرمخاطب کتاب در مصلی تهران، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب در مصلی رفت و آمدها را مختل می‌کند و امید می‌رود طبق وعده‌ها سال آینده در شهر آفتاب برگزار شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: چنانچه تبلیغات نمایشگاه در مترو توسط این شرکت انجام شده باشد، پیگیری و برخورد خواهد شد، اما اگر شرکت‌هایی فضای تبلیغات را اجاره کرده باشند، بحث متفاوتی است.

چمران با بیان اینکه در جلسه امروز آخرین وضعیت حمل‌ونقل عمومی توسط معاونت حمل‌ونقل ارائه می‌شود، گفت: ساعت ۱۰:۰۰ نیز هیئت امنای ستاد مشارکت محلات تشکیل می‌شود و برای ارائه گزارش خزانه‌دار شورا از حساب درآمد و هزینه‌ها آماده شده است.

کد خبر 748671

دیگر خبرها

  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست