Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد سعید فاضل دادگر اظهارکرد: به دنبال مراجعه حضوری یکی از شهروندان در ساعت ۱۳ روز گذشته به کلانتری ۱۳ علی آباد کتول، مبنی بر ربوده شدن فرزند سه ساله اش، بلافاصله مراتب در دستور کار تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی های اولیه ماموران مشخص شد، فرزند شاکی در کوچه مشغول بازی با دوستانش بوده که توسط سرنشینان یک دستگاه زانتیا ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه متهمان طی تماس تلفنی با خانواده کودک درخواست مبلغ پنج میلیارد ریال وجه نقد کرده بودند، گفت: تحقیقات فنی و میدانی پلیس در این راستا آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی وقفه موفق شدند به سرنخ هایی از آدم ربایان رسیده و مخفیگاه آنان را در شهرستان کردکوی شناسایی کنند.

فاضل دادگر خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مراجع قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه، ماموران موفق شدند خودرو متهمان را حین ورود به مخفیگاهشان متوقف و ضمن آزادی کودک سه ساله که در خودرو حضور داشت، هر دو گروگانگیر را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به تحویل کودک به خانواده اش، گفت: آدم ربایان در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این اقددام مجرمانه را اختلافات شخصی عنوان کردند.

وی با تاکید بر اشراف اطلاعاتی پلیس و مقابله قاطعانه با مخلان نظم و امنیت جامعه، افزود: هر دو متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 5096292

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان فرماندهی انتظامی گلستان کودک ربایی ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه شهرکرد گرگان محدودیت های کرونایی آلودگی هوا شهرستان کرج تبریز عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین

فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری ۲ نفر سارق سابقه‌دار اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد روهنا با اعلام جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان اسفراین موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با استفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی سارقان سابقه‌دار در سطح حوزه استحفاظی شدند، عنوان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی در دو عملیات جداگانه متهمان سابقه‌دار را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین، افزود: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به 4 فقره سرقت مشاعات ساختمانی و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اسفراین اعتراف کردند.

روهنا با بیان اینکه متهمان در نهایت بعد از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی در نگهداری از اموال خود، در صورت اطلاع از هر گونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین