Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به اینکه پیگیر اجرای طرح کیف پول الکترونیک هستیم، گفت: با اجرای این طرح مشکل کمبود پول خُرد رانندگان برای همیشه حل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمد یساولی با اشاره به اینکه پیگیری‌ها برای اجرای طرح کیف پول الکترونیک ادامه دارد، اظهار کرد: این طرح در مراحل پایانی اجرا قرار دارد اما وضعیت قرمز و نارنجی استان در هفته‌های اخیر باعث شده فرایند اداری اجرای آن کند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حتی خطوطی که قرار است این طرح به‌صورت پایلوت در آن‌ها اجرایی شود هم مشخص‌شده و رایزنی‌های لازم با بانک‌های عامل نیز صورت گرفته و با بهبود شرایط استان در خصوص شیوع کرونا امیدواریم به‌زودی اجرایی شود.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج توضیح داد: اجرای این طرح هم از انتقال آلودگی ناشی از ردوبدل کردن پول بین مسافر و راننده تاکسی جلوگیری و هم مشکل کمبود پول خرد رانندگان را برای همیشه رفع می‌کند.

یساولی در پاسخ به اینکه اجرای طرح «سه نفر مسافر» در تاکسی‌ها تا چه زمانی ادامه دارد، گفت: سوار کردن سه مسافر به‌جای چهار نفر هم در وقت رانندگان و هم در وقت مسافران صرفه‌جویی می‌کند. علاوه بر این با اجرای این طرح شان مسافران هم رعایت شده و در صندلی عقب با راحتی بیشتری می‌نشینند به همین منظور در نظر داریم این طرح را  به‌صورت دائمی اجرایی کنیم.

وی گفت: در شرایط کنونی که تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ازجمله رعایت فاصله اجتماعی به‌ویژه در فضاهای دربسته می‌شود، اجرای این طرح بهترین راهکار برای پیشگیری از شیوع کرونا بین مسافران تاکسی تلقی می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز کرج کرایه تاکسی کیف پول الکترونیکی کرونا پول خرد اجرای این طرح اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط تاکسی

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

سازمان تاکسیرانی تهران در واکنش به این اتفاق اعلام کرد: راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی و اظهار پیشیمانی کرده؛ طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

دیگر خبرها

  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  •  واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط تاکسی
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری