Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ حجت اسلام دکتر سید امیر عبدالملکی، هر رفتار و یا سخنی که از سوی مسئولین باعث کند شدن مسیر پیشرفت کشور شود را محکوم کرد و گفت: در روز‌های پایانی دولت دوازدهم با توجه به حساسیت کشور، بهتر است مطالبه گری و عدالت خواهی با ظرافت بیشتری مطرح شود.

وی عملکرد برخی را غوغاسالاری و گمانه زنی برای خوارک سازی شبکه‌های معاند نظام دانست و گفت: اگر در عملکردی هر بخش و یا صنعتی، ضعف وجود دارد، بهتر است برای حفظ مصلحت نظلام در این ایام حساس کشور، اعتراضات خود را از مجاری قانونی و نهاد‌های نظارتی پیگیری نمایم، نه انکه با غوغاسازی موجب گرم شدند تنور ضدانقلابی‌ها شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کارشناس اقتصادی و دینی، رفتار و سخنان برخی از نمایندگان مجلس در راستای اتهام زنی به صنعت فولاد کشور را ناشایست دانست و گفت: بهتر است در این روز‌های پایانی دولت دوازدهم با سعه صدر و همدلی بیشتر در این شرایط سخت اقتصادی که بیماری کرونا آن را نیز آسیب پذیرتر کرده یاری‌گر تولید باشیم.

وی با اشاره به موفقیت‌های پی در پی گروه فولاد مبارکه در صحنه ملی و بین‌المللی گفت: این کارخانه فولادی در این شرایط سخت نه تنها کاهش تولید و یا تعدیل نیرو نداشته؛ بلکه با اجرای پروژه‌های جدید باعث ایجاد اشتغال و ارزاوری برای کشور شده است. در وظایف رسالت اجتماعی نیز شرکت فولاد مبارکه کار‌های شایسته و خداپسندانه‌ای انجام داده است. قطعا جوسازی و انتشار اخبار کذب باعث سنگ اندازی در راه مسیر پیشرفت صنعت مادر که زیربنای مشاغلی بسیاری است، می‌شود.

این کارشناس اقتصادی و دینی، هر گونه جوسازی رسانه‌ای به طور خواسته و یا ناخواسته در شبکه‌های معاند نظام را محکوم کرد.

حجت اسلام عبدالملکی معتقد است: اعلام مطالبه گری و عدالت خواهی از مسیر اشتباه، باعث می‌شود راه رشد اقتصادی تحت شعاع قرار گیرد.

وی الگوی جامعه را شهدای گرانقدر دانست و گفت: با بررسی و سیره افرادی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فرخی زاده باعث می‌شود از سیاست‌زدگی دور شویم. این افراد عدالت خواهی خود را به سعه صدر و از مجرایی قانونی پیگری می‌کردند. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فولاد مجلس واکسن کرونا قیمت خودرو انتخابات 1400 رجب طیب اردوغان روح الله زم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان، پیشرفت‌های کشور را روایت کنند

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی، پیشرفت‌های چشمگیر در سطح کشور را مدیون دانشگاه‌ها و دانشگاهیان دانست و گفت: این پیشرفت‌ها توسط خود دانشگاهیان روایت شود.

مالک رحمتی، چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت، در مراسم گرامی‌داشت روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، با تاکید بر اینکه باید دانشگاه و تلاشگران آن را قدر دانست، افزود: اینکه بیش از ۱۵ میلیون دانشجو فارغ‌التحصیل شده و سه میلیون نفر از آنها مشغول تحصیل هستند، به برکت مجاهدت‌های علمی دانشگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌ها را باید گفت تا جوانان به آینده امیدوار شوند، افزود: توقف در مسیر رشد و تعالی معنی ندارد.

استاندار آذربایجان شرقی به سیر تحول در نسل‌های مختلف دانشگاه‌ها، اشاره کرد و گفت: زمانی آموزش در مراکز دانشگاهی، محور بود، بعد از آن تحقیقات اولویت یافت و امروز کارآفرینی در کنار آموزش و تحقیق، ماموریت اصلی دانشگاه‌ است.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه آزاد، ارتباط خوبی بین دانشگاه و صنعت به وجود آمده که مایه امیدواری است، افزود: دانشگاه آزاد به دلیل برنامه‌ریزی دقیق و اتکا به ظرفیت‌های درونی خود دستاوردهای خوبی داشته است.

رحمتی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد در حوزه مهارت‌آفرینی نیز موفقیت‌های خوبی کسب کند و گفت: دستاوردهای دانشگاهی خوب روایت و منعکس نمی‌شود و مراکز دانشگاهی باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی برای تبیین و روشنگری و آگاهی‌بخشی به مردم برای مقابله با جنگ روانی دشمن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: هر استاد دانشگاه و هر دانشجو می‌تواند یک رسانه باشد و امیدآفرینی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند
  • خسارت ۳ میلیارد دلاری محدودیت انرژی به صنعت فولاد کشور (اینفوگرافی)
  • ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • دانشگاهیان، پیشرفت‌های کشور را روایت کنند
  • رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان‌شدن صنعت نفت و گاز بود
  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود