Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: در صورت عدم مراجعه مالکان موتورسیکلت‌های رسوبی با هماهنگی دستگاه قضایی این موتورسیکلت‌ها اسقاط می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سرهنگ یوسف نجفی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از یک‌ماه قبل آغاز شده است اظهار داشت: موتورسیکلت‌هایی که تا قبل از سال 99 توقیف شدند شامل این طرح می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح تا 17 دی‌ماه ادامه دارد گفت: تسهیلات ویژه و خوبی برای آزادسازی موتورسیکلت‌های رسوبی در نظر گرفته شده و برای ترخیص این موتورسیکلت‌ها نیازی به گواهی نامه و بیمه نامه نیست.

رئیس پلیس راهور استان کرمان با اشاره به اینکه هزینه پارکینگ نیز شامل تخفیف خوبی شده است و روزانه فقط 500 تومان اجاره پارکینگ دریافت می‌شود افزود:برای تمدید طرح در حال حاضر هیچ ابلاغی از مرکز نداشته‌ایم و پایان مهلت تا 17 دی‌ماه امسال است.

وی تأکید کرد: در صورت عدم مراجعه مالکان موتورسیکلت‌های رسوبی تا پایان مهلت در نظر گرفته شده با هماهنگی دستگاه قضایی موتورسیکلت‌های رسوبی در پارکینگ‌ها اسقاط می‌شوند.

نجفی با بیان اینکه در استان کرمان نسبت به سایر استان‌ها استقبال خوبی از طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی شده افزود: با این وجود حجم عظیمی از موتورسیکلت‌ها در پارکینگ وجود دارد.

ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در استان خراسان جنوبی به مدت 2 ماه اجرا می‌شودترخیص بیش از 23 هزار موتورسیکلت رسوبیجزئیات ترخیص 50 هزار موتورسیکلت توقیفی در استان کرمان اعلام شد/ اسقاط موتورسیکلت‌ها پس از مهلت 2 ماهه

وی با بیان اینکه حدود 50 هزار موتورسیکلت در پارکینگ‌های استان کرمان وجود دارد که تاکنون حدود سه هزار موتورسیکلت در قالب این طرح از پارکینگ‌ها ترخیص شده‌اند ادامه داد: درخواست داریم مالکان موتورسیکلت‌ها نسبت به آزادسازی وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور استان کرمان با اشاره به اینکه این طرح شامل موتورسیکلت‌های غیرمجاز بالای 250 سی سی نمی‌شود گفت: موتورسیکلت‌هایی که از اتباع خارجی توقیف شده اگر مدارک هویتی و اقامت مجاز و اسناد موتورسیکلت را دارند می‌توانند مراجعه کرده و موتورسیکلت خود را رفع توقیف کنند اما اگر مدارک اقامتی ندارند باید ابتدا به پلیس اتباع مراجعه کنند.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان موتورسیکلت های رسوبی هزار موتورسیکلت موتورسیکلت ها استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده مالکان چاه‌های کشاورزی از نیروگاه خورشیدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوشاب در جلسه‌ای که برای هماهنگی اجرای طرح «تولید محصول سبز با برق سبز  نصب نیروگاه خورشیدی در محل چاه‌ها را نیز از جمله راهکار‌های رفع ناترازی و همچنین منبعی برای درآمد مالکان چاه‌ها دانست و بر استفاده کشاورزان از فرصت پیش آمده تاکید نمود.

ابراهیم رودسرابی افزود: برای مدیریت بار در تابستان سال جاری و کاهش خسارات ناشی از ناترازی‌های آب و برق در روز‌های گرم سال، مالکین چاه‌های عمیق می‌توانند در خواست خود مبنی بر نصب پنل‌های خورشیدی در محل منبع آبی را به اتاق اصناف شهرستان تحویل دهند.

وی گفت: در این طرح، مالکان چاه‌های کشاورزی با نصب نیروگاه خورشیدی می‌توانند از ظرفیت پنل خورشیدی بدون اینکه دچار قطعی برق شوند، استفاده کنند و از این طریق، هم از اجرای برنامه مدیریت بار در روز‌های گرم سال معاف می‌شوند و هم می‌توانند بدون مشکل محصولات کشاورزی را، تولید کنند.

دیگر خبرها

  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • استفاده مالکان چاه‌های کشاورزی از نیروگاه خورشیدی
  • بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • علت فوت کارگر معدن در کرمان چه بود؟
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ
  • نگاهی به چالش تاکسی های برقی برای مالکان| در صورت تصادف تاکسی های برقی، عملکرد بیمه باید چگونه باشد؟