Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اولسان هیوندای کره جنوبی موفق شد در یک بازی دشوار از سد ویسل کوبه ژاپن بگذرد و جواز رویارویی با پرسپولیس ایران در فینال را به دست آورد.
به گزارش آریا، نماینده کره جنوبی که تا قبل از توقف بازی های لیگ قهرمانان به خاطر شیوع کرونا، فقط یک بازی انجام داده و یک تساوی مقابل اف سی توکیو به دست آورده بود، در ادامه این مسابقات در قطر کاملا در قامت یک مدعی ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولسان هر 5 بازی باقی مانده خود در دور گروهی را مقابل توکیو، پرث گلوری و شانگهای شنهوا با پیروزی پشت سر گذاشت و با 16 امتیاز راهی مرحله حذفی شد. در دور حذفی هم ملبورن ویکتوری، بیجینگ گوان و ویسل کوبه به ترتیب مقابل این تیم قدرتمند کره ای مغلوب شدند تا اولسان با 8 پیروزی متوالی در قطر پا به مسابقه نهایی قاره کهن و جدال با پرسپولیس ایران بگذارد.
نایب قهرمان لیگ کره جنوبی در هشت دیداری که در کشور قطر انجام داده موفق به زدن 20 گل شده و بهترین نتایج خود را مقابل شانگهای شنهوا (4-1) و ملبورن ویکتوری (3-0) کسب کرده است. اولسان هیچ مسابقه ای را با زدن کمتر از 2 گل به اتمام نرسانده است. ضمن اینکه فینالیست کره ای لیگ قهرمانان در طول مدت حضور در قطر، 5 گل از حریفان خود دریافت کرده که آمار خوبی است. اما به خوبی می دانیم که پرسپولیس در زمینه آمار دفاعی و تعداد گل خورده (چه در لیگ و چه در آسیا) آماری خیره کننده تر دارد.
در جلوترین نقطه از ترکیب تیم اولسان هیوندای، مهاجمی برزیلی با شماره 9 حضور دارد که مترصد کوچکترین فرصت برای باز کردن دروازه حریفان است. جونیور نگرائو هرچند 33 سال سن دارد و بازیکن جوانی به شمار نمی رود، اما در دیدار نیمه نهایی مقابل ویسل 120 دقیقه بازی کرد و اتفاقا در دقایق پایانی با گرفتن یک خطای پنالتی از دروازه بان به شکلی هوشمندانه زهر خود را به ژاپنی ها ریخت و نهایتا خودش پنالتی را تبدیل به گل کرد. جونیور که با 5 گل یکی از بهترین گلزنان اولسان در آسیا به حساب می آید، در سه فصل اخیر لیگ کره جنوبی هم آمار کم نظیری داشته؛ 76 حضور در ترکیب فیکس و 67 گل برای اولسان.
دیگر بازیکنی که در ترکیب تیم اولسان هیوندای کره جنوبی موفق به زدن 5 گل در لیگ قهرمانان آسیا شده، بیورن یانسن نروژی است. این مهاجم 196 سانتی متری در حالی بهترین آمار گلزنی تیمش در آسیا را مشترکا با جونیور در اختیار دارد، که تنها 2 بار به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب اولسان حضور داشته و 5 بازی را از روی نیمکت آغاز کرده است. با این حال، یانسن 29 ساله در 347 دقیقه حضور آسیایی اش توانسته 5 گل بزند و یک پاس گل بدهد. تسلط بالای او روی توپ های هوایی و فراهم کردن موقعیت شوت زنی برای هم تیمی ها با استفاده از قدرت بدنی، جزو مهارت های کلیدی یانسن است.
اما تین تیم نقطه ضعف بزرگی نیز دارد. به گل دوم ویسل کوبه در بازی نیمه نهایی که توسط وی ای آر مردود شد دقت کنید. این تنها یکی از لحظاتی بود که مهاجمان تیم ژاپنی روی خط دفاع اولسان فشار وارد کردند و موفق شدند با وادار کردن آنها به ارسال پاس های اشتباه، توپ را از حریف گرفته و موقعیت های خطرناک گلزنی ایجاد کنند. خط دفاعی اولسان بارها تحت فشار مهاجمان حریف پاس های اشتباه داد و خود را به یک قدمی دریافت گل رساند.
حالا تقابل دو تیم برتر شرق و غرب آسیا در فینال لیگ قهرمانان، می تواند دیداری تاریخی را رقم بزند. جایی که شاگردان گل محمدی هم قسم شدند جام را برای اولین بار به ایران بیاورند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اولسان هیوندای قدرتمند در حمله متزلزل در دفاع اولسان هیوندای لیگ قهرمانان کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه

مقامات محلی روسیه در منطقه کورسک اعلام کردند که در پی حمله ارتش اوکراین به مناطق غیرنظامی ۳ نفر کشته و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، «رومن استاروویت» فرماندار منطقه کورسک روسیه اعلام کرد که نیروهای ارتش روسیه به چند روستا در این منطقه حمله کردند که در پی آن دو نفر کشته و یک نفر دیگر نیز زخمی شد.

وی با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود نوشت: طرف اوکراینی روستای کوزینو را بار دیگر بمباران کرد که در نتیجه آن یک زن کشته و یک نفر دیگر نیز به علت جراحت شدید به بیمارستان منتقل شد.

این مقام روس در ادامه افزود: یک پهپاد اوکراینی مهمات آتش‌زا بر بام یک خانه در روستای نیکولائف-دارینو در حومه سوژانسکی ریخت که باعث خسارت شدید شدید و یکی از ساکنان این خانه نیز بر اثر آتش‌سوزی جان باخت.

وزارت دفاع روسیه دیروز سه شنبه نیز در بیانیه ای اعلام کرد: پهپاد اوکراین بر فراز منطقه بلگورود منهدم شد. تلاش کی یف برای انجام یک حمله تروریستی پهپادی بر فراز منطقه بلگورود و کورسک خنثی شد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه آمده است: پهپادی که کی یف با آن قصد حمله به منطقه بلگورود و کورسک را داشت، منهدم شد؛ تلفات جانی و خسارتی هم به بار نیامد.

وزارت دفاع روسیه پیشتر هم اعلام کرده بود که سامانه پدافند هوایی مسکو، چند پهپاد ارتش کی‌یف را در منطقه بلگورود سرنگون کرد.

ضدحملاتی که کی یف ماه ها درباره آن تبلیغ کرده و غربی ها به شدت به آن دل بسته بودند، از اوایل ژوئن پیش شروع شد؛ اما ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که این ضدحملات راه به جایی نبرده و علاوه بر این، تلفات زیادی را هم روی دست رژیم کی یف گذاشت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی
  • پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است
  • کره‌ جنوبی به دنبال عضویت در پیمان «آکوس»
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه
  • پلیس آمریکا با گاز اشک‌آور به دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه فلوریدای جنوبی حمله کرد
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • دفاع دیدنی کارشناس مراکشی از حمله ایران به اسرائیل
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند