Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو بازیکن استقلال بعد از دیدار با شهرخودرو در مشهد ماندند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدحسین مرادمند و سبحان خاقانی که در مصاف با شهرخودرو نقش مهمی در پیروزی تیم شان ایفا کردند، همراه کاروان استقلال به تهران برنگشتند.

این دو بازیکن با کسب اجازه از کادرفنی استقلال برای دیدار با خانواده شان در مشهد ماندند تا امشب عازم پایتخت شوند و از فردا کارشان را با آبی ها از سر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادمند و خاقانی در تمرین امروز استقلال هم حاضر نبودند و قرار است از فردا به تمرینات بروند و برای دیدار با ذوب آهن آماده شوند.

گفتنی است؛ خاقانی گل اول استقلال مقابل شهرخودرو را به ثمر رساند و مرادمند نیز با تکلی که بازیکن حریف روی پایش زد، باعث ۱۰ نفره شده حریف شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تهران محمدحسین مرادمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو دیدار بسیار مهم بین تیم‌های پرسپولیس - سپاهان و تراکتور - استقلال تهران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پیگیری می‌شود. در حال حاضر، استقلال تهران با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جدول قرار دارند و برای قهرمانی و همچنین کسب سهمیه آسیایی با یکدیگر رقابت دارند.

در سایر بازی‌های این هفته تیم‌های هوادار با صنعت نفت، مس رفسنجان با گل گهر، ذوب آهن با نساجی، استقلال خوزستان با ملوان و آلومینیوم با فولاد دیدار خواهند کرد.  

در نخستین بازی هفته بیست و پنجم هم سه شنبه ۱۱ اردیبهشت شمس آذر قزوین ۲ - یک مهمانش پیکان را شکست داد. پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۰ و حسین گودرزی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم برای شمس آذر گلزنی کردند و تک گل پیکان را حامد پاکدل دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

در جدول استقلال با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.  

دیگر خبرها

  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!