Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود فکری سرمربی تیم استقلال روز گذشته در گفتگویی تصویری در خصوص تیمش و صدرنشینی آنها در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر اظهار داشته بود که با این صدرنشینی چیزی به ما نمی‌دهند و در بخشی دیگر از صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرد که تیمش هنوز خیلی کار دارد تا به روزهای خیلی خوب برسد.

سعید بیگی هافبک پیشین استقلال در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: اساساً محمود فکری را دوست دارم و از نتیجه گرفتن او خوشحال می‌شوم و خیلی خوشحالم که او به قدری حواسش جمع هست که مسائل پیرامونش را به خوبی آنالیز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکری درست می‌گوید نه با این صدرنشینی اتفاق خاصی افتاده و نه تیمی که در اختیار او قرار دارد تیمی رویایی و ایده آل است. این تیم تا رویایی شدن خیلی کار دارد. البته فکری ابزارهای خوبی برای رسیدن به روزهای آرمانی دارد که باید به خوبی از آنها استفاده کند.

پیشکسوت آبی پوشان اضافه کرد: بازی با شهرخودرو یک نقطه عطف برای شاگردان فکری بود و گرچه تیم مقابل توانست بازی برابر با آنها انجام دهد، اما این صدرنشینی اعتماد به نفس خوبی را برای آبی پوشان به ارمغان آورد که این را می‌توان بزرگ‌ترین دستاورد آن بازی دانست.

بیگی در خصوص عملکرد رشید مظاهری گفت: رشید در عمل ثابت کرد بهترین خرید این فصل استقلال است. او دروازه‌بانی است که بود و نبودش بسیار متفاوت است. نقش او در امتیازاتی که امروز در حساب آبی پوشان است کاملاً مشخص است و امیدوارم تا پایان فصل بتواند بدون فراز و نشیب به کارش ادامه دهد. ضمن اینکه استقلال یک دروازه‌بان شش دانگ دیگر به اسم حسینی دارد و من امیدوارم فضای بین این دو نفر هم تا پایان فصل به خوبی مدیریت شود.

وی در خصوص دیدار آبی پوشان مقابل ذوب آهن گفت: دو دیدار متوالی خارج از خانه هر تیمی را رنج می‌دهد اما این شرایط فوتبال است و همانطور که ممکن است دو دیدار متوالی داخل خانه داشته باشید، امروز هم دو بار پشت سر هم باید خارج از خانه به میدان بروید. باید با این مسائل در فوتبال کنار آمد.

هافبک پیشین آبی پوشان، ذوب آهن را هم تیمی خوب دانست و در این باره گفت: با اینکه سبزپوشان اصفهانی در پایین جدول حضور دارند، اما نباید از قدرت آنها گذشت. من لیگ را دنبال می‌کنم و به تبع آن بازی‌های ذوب آهن و سایر تیم‌ها را کاملاً زیر نظر دارم. ذوبی‌ها تیمی هستند که فوتبال را خیلی خوب بازی می‌کنند اما در همه بازی‌های قبلی شان بدشانس بودند و بعضاً هم داوری‌ها اشتباهاتی داشت که روی نتایج این تیم تاثیر داشت. اینها را گفتم تا به این نتیجه برسم که استقلال کار ساده‌ای برای دیدار با ذوب آهن در پیش ندارد. لذا اگر بچه‌های ما می‌خواهند صدرنشینی را حفظ کنند، باید به این باور برسند که تیم خوب اما پایین جدولی ذوب آهن را در اصفهان شکست دهند.

کد خبر 5096220

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران هندبال فینال لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا علیرضا بیرانوند لیگ برتر هندبال تیم فوتبال شهر خودرو مشهد کشتی فرنگی لیگ کشتی تکواندو شهرداری قزوین آبی پوشان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: آبی‌های پایتخت مدت‌هاست صدرنشین هستند و حفظ این روند و در نهایت رسیدن به جام قهرمانی، بسیار مهمتر از ارائه بازی خوب است.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با ایرنا به شرایط این روزهای آبی‌پوشان تهرانی پرداخت و تاکید کرد: در لیگ برتر مهم این است که شما چند امتیاز گرفته و در کجای جدول هستید. معتقدم استقلال عملکرد خوبی داشته و در صورت حفظ این روند، باید قهرمانی را از آن شاگردان جواد نکونام دانست.

وی ادامه داد: استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ است. در این روزها تغییراتی داشته‌ایم اما امیدوارم هر فردی که به استقلال می‌آید در نهایت برای این تیم آورده داشته باشد و بتواند در مسیر موفقیت این تیم گام‌های اساسی و بزرگی بردارد. هواداران از تیم انتظار دارند، امتیاز گرفتن، حضور در صدر جدول و در نهایت کسب جام قهرمانی به مراتب مهمتر از بازی خوب است و امیدوارم در پایان فصل هواداران استقلال با قهرمانی لیگ را به پایان ببرند.

پیشکسوت فوتبال استقلال در مورد بازی این هفته شاگردان نکونام با ذوب‌آهن اصفهان، گفت: بازی آسانی نخواهد بود چراکه ذوب آهن تیم خوب و قابل احترامی است. از هواداران می‌خواهم با حضور خود در ورزشگاه از تیم خود حمایت همه جانبه‌ای را داشته باشند تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!