Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه همراهی مردمی نقش عمده ای در به نتیجه رسیدن زحمات کادر درمان در مقابله با کرونا دارد، گفت: لغو دورهمی یلدا بهترین هدیه مردمی به پرستاران تلاشگر است.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سیدمجتبی اکرم در جلسه کمیته استانی مقابله با کرونا، اظهار کرد: ساده انگاری در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی زمینه میدان داری کرونا و بروز لطمات و صدمات جبران ناپذیری را فراهم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از زمان شروع کرونا کادر درمان جهادگرانه در جبهه مبارزه با کرونا ایستادگی کردند، افزود: عزم و همراهی مردم در کنار اقدامات مسئولانه ادارات و نهادهای دولتی و تلاش‌ها و زحمات بی وقفه کادر درمان سه ضلع مثلث در محاصره کرونا خواهد بود.

دکتر اکرم با اشاره به نزدیک بودن شب یلدا و لزوم همراهی مردمی در برگزار نکردن دورهمی‌های خانوادگی گفت: هرگونه رفتار فردی یا جمعی خارج از دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی نتایج زیانباری را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: در شرایط امروز پایبندی مردم به رعایت نکات و قوانین بهداشتی مقابله با کرونا بخصوص زدن ماسک نشان از عزم جدی ملی در همراهی با کادر درمان در کنترل این بیماری است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی سمنان تاکید کرد: وضعیت فعلی و کاهش میزان ابتلاء و فوتی‌های ناشی از کرونا ناپایدار و شکننده بوده و نیازمند توجه هرچه بیشتر تمامی افراد جامعه بخصوص افراد سالمند و دارای بیماری‌های زمینه‌ای در شرایط آب و هوای سرد زمستانی است.

کد خبر 461640

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی دورهمی های خانوادگی قرنطینه رعایت دستورات بهداشتی شیوع کرونا کرونا و پرستاران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت را از اولویت‌های اصلی دولت اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت اختصاص یافت.

وی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی افزود: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902634

دیگر خبرها

  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • دولت برای تصویب لایحه حمایت مادی و معنوی پرستاران اقدام کند
  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری