Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا حسنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده و با نظارت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت و سایر دستگاه های متولی در ۱۶ بازارچه میوه با قیمت مناسب عرضه خواهد شد.

وی افزود: شهروندان کلانشهر رشت با رعایت پروتکل های اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا می توانند محصولات مدنظر خود را تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت ۱۶ بازارچه میوه و تره بار تحت نظارت سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی رشت اضافه کرد: در بازارچه های شهید میرزا کوچک، شهید چمران ، لاکان مهر، محبت و پارک، محصولات دیگری از جمله مرغ، گوشت، ماهی، خشکبار عرضه می شود.

حسنی با بیان اینکه بازارچه های شهید میرزا کوچک با ظرفیت ۳۰۰ غرفه و شهید چمران با ظرفیت ۲۵۰ غرفه بزرگترین بازارچه های میوه و تره بار استان گیلان هستند، اضافه کرد: تعدادی از بازارچه ها فروش آنلاین نیز دارند.

رشت دارای حدود ۷۰۰ هزار نفر جمیعت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

شب یلدا به عنوان یکی از جشن های ایرانی در نقاط مختلف ایران همواره جایگاه خاصی دارد، یلدا مراسمی است که در نخستین شب زمستان و بلندترین شب سال برپا می شود و سابقه ای چند هزار ساله دارد.

برچسب‌ها رشت شهرداری رشت شب یلدا گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت شهرداری رشت شب یلدا گیلان رشت شهرداری رشت شب یلدا گیلان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۳۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تندیس گونه درنا به مناسبت هفته زمین پاک در چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت آذریار افزود: گونه درنای معمولی از گونه های شاخص زیستگاه های آبی چالدران که تنها محل جوجه آوری این گونه در کل کشور بوده و تندیس درنا به ارتفاع ۱۰ متر در پهنای ۲/۷۰ در ۲/۷۰ در راستای توجه ویژه به محیط زیست و حفاظت از تنوع زیستی ساخته شده است.

آذریار گفت:درنای معمولی یکی از تنها چهار گونه پرنده درنا است که به عنوان درنای اوراسیا هم شناخته می‌‌شود، این گونه از درنا، پرنده ای بزرگ و با شکوه به رنگ خاکستری است که پیشانی و لورهای سیاه رنگی دارد و سر آنها دارای یک لکه قرمز کوچک در پشت پیشانی سیاه است.

شهرستان چالدران دارای ۳ تالاب مصوب در حوزه زیستگاه های آبی بوده که با توجه به داشتن تغذیه مناسب و امنیت حاکم در تالاب‌های این شهرستان بیش از ۳۰ گونه از انواع پرندگان آبزی و کنار آبزی مهاجر به ویژه گونه نادر ارک سرسفید و گونه درنای معمولی به این تالاب ها مهاجرت و این میراث های طبیعی بعنوان تنها محل جوجه آوری گونه درنای معمولی در کشور می باشد.

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • نصب تندیس گونه درنا به مناسبت هفته زمین پاک در چالدران
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران