Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،مصطفی صالحی مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین گفت: تامین سوخت و کپسول گاز مایع در مناطق کوهستانی و صعب العبور که هنوز از تسهیلات گاز برخوردار نیستند باید در اولویت کاری مدیران قرار گیرد.

صالحی افزود: در مناطق الموت شرقی و غربی باید از امروز به فکر تامین سوخت مردم باشیم تا در صورت تغییرات جوی و بارش‌های سنگین زمستانی و مسدود شدن مسیر‌ها برای ساکنان مشکلی ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: برای پیشگیری از هر گونه بحران و چالشی باید میزان نیاز مردم روستایی در مناطق کوهستانی و صعب العبور به سوخت را شناسایی کرده و با ذخیره سازی نفت سفید و مازوت و تامین کپسول‌های گاز مایع دغدغه مردم را برطرف کنیم.

مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین یادآورشد: البته برای سال آینده برنامه ریزی جدی و دقیقی برای مدیریت سوخت صورت خواهد گرفت و امسال آخرین سالی است که تامین نفت را متعهد شده ایم و همه مناطق باید وضعیت گازرسانی خود را مشخص کنند.
او اضافه کرد: شرکت گاز برای روستا‌هایی که هنوز به شبکه گاز متصل نشده و امکان تامین سوخت ندارند و برای تامین سوخت مایع برای محدوده خارج از بافت تاکستان هم لازم است اقدام کند.

مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین گفت: در الموت شرقی لازم است همکاری و مساعدت بیشتری در بخش روستایی صورت گیرد تا لوله کشی گاز تسریع شود.

صالحی در ادامه گفت: نوسان قیمت کپسول گاز مایع باید کنترل شود و در این میان مدیریت در توزیع و حمل و نقل ضروری است تا هیج کمبودی در منطقه دیده نشود.

مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین افزود:با اقدامات انجام شده خوشبختانه در استان هیچ کمبودی در تامین گپسول گاز مایع و سوخت نداریم، اما گرانفروشی به هیچ وجه پذیرفته نیست و باید نظارت‌ها بیشتر شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوخت مناطق کوهستانی تسهیلات گاز تامین سوخت مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین تامین سوخت گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی ۳ میلیارد قطعه لارو میگو در استخر‌های پرورشی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، استان بوشهر در تولید میگوی پرورشی رتبه اول کشور را دارد و پرورش دهندگان از ابتدای اردیبهشت ذخیره‌سازی لارو‌ها را در استخر‌های پرورشی آغاز کرده‌اند.

مدیر کل شیلات استان بوشهر در حاشیه بازدید از عملیات ذخیره‌سازی لارو میگو در یکی از مراکز پرورشی جزیره شیف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، گفت: امسال لارو یا همان نوزاد میگو در ۷ هزار و ۴۸۹ هکتار مزرعه ساحلی در سواحل استان ذخیره‌سازی می‌شود.

عقیل امینی افزود: امسال نسبت‌به سال گذشته ۱۳۰۰ هکتار افزایش سطح داریم که پیش‌بینی می‌شود ۳۳ هزار تن میگوی پرورشی تولید شود.

وی با بیان این‌که در مجموع ۳ میلیارد قطعه لارو در استخر‌های پرورشی ذخیره‌سازی می‌شود، افزود: این میزان لارو در ۲۱ کارگاه تکثیر تولید می‌شود.

مدیر کل شیلات استان بوشهر گفت: پرورش دهندگان میگو تا پایان تیر ذخیره‌سازی لارو‌ها را انجام می‌دهند و بعد از دوره‌ای ۱۲۰ روزه کار برداشت را آغاز می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت سلامت لاروها، گفت: لارو‌های تولیدی از زمان خروج از کارگاه تکثیر تا رسیدن به مزارع، تحت نظارت کارشناسان دامپزشکی قرار می‌گیرند.

امینی یادآور شد: در زمان حاضر ۱۳ مرکز فعال پروش میگو در استان بوشهر وجود دارد که بیشترشان در شهرستان بوشهر واقع شده‌اند.

دهاز مسئول اداره توسعه میگوی شیلات استان بوشهر هم گفت: پرورش دهندگان برای جلوگیری از بیماری باید اقداماتی از قبیل تراکم کم ذخیره‌سازی در استخر‌ها و پوشش‌دارکردن استخر‌ها را انجام دهند.

سال گذشته از ۶ هزار و ۲۰۰ هکتار مزرعه پرورشی در استان بوشهر حدود ۲۴ هزار تن میگو برداشت شد.

دیگر خبرها

  • اولویت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان در سال جهش تولید اعلام شد
  • ذخیره‌سازی ۳ میلیارد قطعه لارو میگو در استخر‌های پرورشی
  • شهرداری قم در مسیر تغییر ریل / کیفی‌سازی فضای شهری در اولویت قرار گرفت
  • کره شمالی ماه گذشته یک موتور موشک با سوخت مایع را آزمایش کرد
  • احتمال وقوع سیلاب و جاری شدن روان آب در مازندران
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • ذخیره‌سازی ۳۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری هرمزگان
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی