Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@23:27:51 GMT

کتاب مبدل‌های دیجیتال به آنالوگ منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۳۹۸۳

کتاب مبدل‌های دیجیتال به آنالوگ منتشر شد

خبرگزاری آریا - کتاب مبدل‌های دیجیتال به آنالوگ ازسوی کارشناس شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون تألیف و منتشر شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، این کتاب که از سوی اقبال زمان‌پور، کارشناس اداره نگهداری و تعمیرات این شرکت تألیف و با همکاری انتشارات پژوهندگان منتشر شد در زمینه الکترونیک و آشنایی کلی با مشخصات مبدل‌های دیجیتال به آنالوگ مورد استفاده در صنایع مخابرات، انتقال داده‌ها، گیرنده‌ها و فرستنده‌های صوتی و تصویری و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بوده و حاوی اطلاعات مفید و تخصصی برای کارکنان بخش‌های مخابرات، برق، الکترونیک و کامپیوتر است.
این کتاب که به‌تازگی چاپ نخست آن روانه بازار نشر شده، مشتمل بر 4 فصل است که به موضوع‌هایی از قبیل مشخصات مبدل‌های دیجیتال به آنالوگ، انواع ساختارهای رایج مبدل‌ها، شبیه‌سازی مبدل‌ها با نرم‌افزار، سیگنال‌های آنالوگ و دیجیتال و تبدیل این سیگنال‌ها به همدیگر و بررسی سخت‌افزار و ساختارهای مورد استفاده در این زمینه می‌پردازد.
زمان‌پور دانش‌آموخته کارشناسی ارشد الکترونیک است که با 22 سال سابقه کار، به‌عنوان مسئول گروه الکترونیک بخش برق خدمات نگهداری و تعمیرات در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون مشغول خدمت است.
وی پیش از این نیز مقاله‌ای با عنوان نقش و اهمیت باتری‌ها در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در نخستین همایش ملی مهندسی برق در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی به میزبانی دانشگاه آزاد ماهشهر ارائه کرده و اکنون نیز در حال تألیف کتابی با عنوان باتری‌ها و نقش آنها در آینده صنعت است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مبدل های دیجیتال به آنالوگ مبدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش واردات ۳۷۳ شرکت تولیدی و واردکننده دارو

برای نخستین بار گزارش واردات ۳۷۳ شرکت تولیدی و واردکننده دارو منتشر شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برای اولین بار گزارش واردات و صادرات با بررسی 373 شرکت تولیدی دارو، مکمل، مواد اولیه و واردکننده دارو منتشر شد .


گزارش تفصیلی واردات و صادرات 373 شرکت تولیدی دارو، مکمل، مواد اولیه و واردکننده دارو را در جداول پیوست می توانید مشاهده کنید .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب درآمد از ارز دیجیتال بدون سرمایه
  • گزارش واردات ۳۷۳ شرکت تولیدی و واردکننده دارو
  • سپ دوباره پیشتاز شد
  • کتاب «شناسایی آسیب‌ سازه‌ها» در اردبیل منتشر شد
  • معرفی چند اثر خواندنی که در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود/ از «نامه‌ای به آسمان» تا «تاکسی‌سواری»
  • تلگرام تحت نظارت بلژیک
  • کتاب میریام؛ خاطرات سیده رباب صدر منتشر شد
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • کتاب «اخلاق النبی(ص) و اهل بیته(ع)» به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شد
  • پویش نقالی شاهنامه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود