Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عباس محمدی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی اطلاع یافتن عوامل انتظامی و تعزیرات حکومتی از احتکار مواد غذایی و خوراکی در یک انبار، بررسی های لازم صورت گرفت و انبار توقیف شد.

وی با اشاره به کالاهای احتکار شده در این انبار تصریح کرد: پرونده این تخلف تشکیل شد و جهت اقدامات قانونی در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی الیگودرز همچنین از توقیف یک دستگاه وسیله نقلیه در ایست و بازرسی خمه خبر داد و گفت: در این راستا چهار تن تخم مرغ قاچاق به ارزش ۸۰ میلیون تومان توقیف و پرنده تخلفاتی تشکیل شد.

الیگودرز در شرق لرستان واقع شده است.

برچسب‌ها الیگودرز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق لرستان احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الیگودرز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق لرستان احتکار الیگودرز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق لرستان احتکار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی الیگودرز گفت : روز گذشته مأموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور «اصفهان – الیگودرز» به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

 سرهنگ علی اسدالهی افزود: مأموران انتظامی، پس از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن ۴ تن روغن خوراکی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ اسدالهی خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با تأکید به برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق کالا با اشاره به اینکه قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود از شهروندان خواست؛ اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد