Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@04:05:35 GMT

مترو شیراز فردا ۲۶ آذر رایگان است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۴۴۷۱

مترو شیراز فردا ۲۶ آذر رایگان است

مترو شیراز فردا چهار شنبه ۲۶ آذرماه به مناسبت روز ملی حمل و نقل به صورت رایگان به مردم خدمات ارائه می‌دهد.

به گزارش ایمنا، مدیر روابط عمومی و بین الملل سازمان حمل و نقل شهرداری شیراز اظهار کرد: فردا روز ملی حمل و نقل است و برابر مصوبه مجلس شورای اسلامی هر ساله خدمات مترو شیراز در این روز رایگان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین بیات گفت: برابر با مصوبه سال ۹۷ مجلس شورای اسلامی شهر شیراز جمعاً مترو شیراز در طول سال ۸ روز به صورت رایگان به شهروندان و مسافران به صورت رایگان خدمات ارائه می‌کند.

وی گفت: بنا بر این مصوبه خدمات مترو شیراز ۳ روز اول مهرماه هر سال، روز قدس، ۲۲ بهمن هر سال مصادف با پیروزی انقلاب اسلامی ایران ،۱۵ اردیبهشت مصادف با روز شیراز، ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل و ۲۹ دی ماه هر سال مصادف با روز هوای پاک به صورت رایگان است.

مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز اضافه کرد: زمان شروع حرکت قطارها در روزهای غیر تعطیل از ایستگاه احسان ساعت ۶:۰۵ و از ایستگاه شهید دستغیب ۶:۱۰ خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 461672

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خدمات رایگان مترو مترو شيراز روز ملی حمل و نقل شهرداري شيراز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق صورت رایگان مترو شیراز حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال

قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در مراکز درمانی دولتی کرمانشاه رایگان شد.

وی افزود: در این طرح همه خدمات سرپایی و بستری شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) و استفاده از مجموعه ابزار تولید داخل غربالگری نوزادان در مراجعه به مراکز دولتی دانشگاهی کرمانشاه رایگان خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان‌های بیمه گر مکلف شده‌اند که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • اوقات شرعی فردا، هفتم اردیبهشت در شیراز
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • اوقات شرعی فردا پنجشنبه ، ششم اردیبهشت
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • اوقات شرعی فردا پنجم اردیبهشت در شیراز
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود