Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@17:48:44 GMT

(تصاویر) استقبال از دونات ابوظبی در اسرائیل

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۴۷۶۳

به دنبال عادی‌سازی روابط بین اسرائیل و امارات متحده عربی، در اورشلیم (بیت المقدس) مشتریان در مقابل کافه ‌قنادی صف کشیده‌اند که دوناتِ ابوظبی، یک شیرینی با طعم خرما، می‌فروشد.

به گزارش فرارو، دونات به عبری سوفگانیا نامیده می‌شود. سوفگانیا شیرینی محبوب در اسرائیل است که در تعطیلات کنونی حنوکا می‌خورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از وِیژگی‌های اصلی و سنتی تعطیلات حنوکا، خوردن غذا‌های لذیذ و سرخ شده است.

امسال، سرآشپز ایتزیک و کرن کادوش، خلاقیت جدیدی در پخت این دونات لذیذ به‌کار بردند. آن‌ها در کافه‌ قنادی کادوش، دوناتی پخته‌اند پر از خامه. خامه این دونات از خرما تهیه می‌شود. خرمای مصرف‌ شده در تهیه این خامه را جامعه یهودیِ امارات تولید و ارسال کرده است.

قیمت این دونات، ۲۲ شِکِل (واحد پول اسرائیل) معادل ۶.۷۶ دلار است. یک دونات معمولی ۱۸ شکل، معادل ۵.۵۰ دلار به فروش می‌رود.

ایتزیک کادوش گفت: تولید این محصول بهانه‌ای بود برای قدردانی از روند صلحی که اسرائیل و امارات متحده عربی آغاز کرده‌اند.

سه ماه پیش، با میانجیگری ایالات متحده، اسرائیل و امارات توافق‌نامه‌ای را با هدف عادی‌سازی روابط بین دو کشور، امضا کردند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: دونات عادی سازی روابط امارات و اسرائیل ابوظبی اورشلیم اسرائیل امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 19 مائیر مصری کارشناس صهیونیست در مناظره با کارشناس عراقی، تصور شکل گیری یک ناتو منطقه‌ای عبری-عربی علیه ایران را هیچ خواند و گفت: «معنای ناتو است که اگر مثلاً به بحرین حمله شد، اسرائیل باید از مرزهای بحرین دفاع کرده و جان فرزندان خود را فدا کند. آیا اسرائیل دیوانه است که چنین کاری کند؟ هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!» این مناظره دیدنی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می سازد
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد
  • قصد امارات برای ساخت نیروگاه هسته ای جدید
  • قصد امارات برای ساخت نیروگاه هسته‌ای جدید
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند