Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدربیع احمدخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام به ثبت نام کسب و کارهای به شدت آسیب دیده در بحران کرونا در حوزه فرهنگ و هنر برای دریافت تسهیلات در سامانه کارا کرد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اولویت اصلی و مهمترین دغدغه این نهاد توجه به آسیب‌هایی است که به دلیل تعطیلی فعالیت‌ها به هنرمندان و فعالان هنر وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تاکنون 16 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در استان زنجان پرداخت شده است، گفت: از این مبلغ 7 میلیارد تومان کمک‌های مومنانه و ۹ میلیارد تومان نیز از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به گروه‌های هدف این اداره کل پرداخت شده است.

احمدخانی میزان تسهیلات درخواستی بنگاه‌های آسیب پذیر ناشی از کرونا در بخش فرهنگ را 7 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: طبق آخرین آمار۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از این مبلغ با کارمزد ۱۲ درصد سه ساله پرداخت شده است.

وی به دیگر حمایت‌های انجام شده از طریق تسهیلات نیز اشاره کرد و گفت: پرداخت حق بیمه سه ماهه هنرمندان صندوق در سه ماهه اول امسال، تمدید رایگان بیمه تکمیلی و درمان اعضا، صدور هنر کارت، حمایت‌های مالی، حمایت از کسب و کارهای فرهنگی نیز از دیگر حمایت‌هایی است که در این بخش انجام شده است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: همچنین در حمایت از موسسات فرهنگی، قرآن و عترت و فعالان قرآنی زنجان نیز ۲۷۱ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون نیز بحث حمایت از فعالان فرهنگ، هنر و رسانه در اولویت این اداره کل است، افزود: با توجه به نقشی که اصحاب فرهنگ و هنر در اطلاع‌رسانی کرونا و پیشگیری از شیوع آن دارند، یکی از اولویت‌های اداره کل حمایت از همین بخش است.

احمدخانی همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت مجازی در بحث پیشگیری از شیوع کرونا تاکید کرد و گفت: با شیوع کرونا ظرفیت استفاده از فضای مجازی، به زندگی همه ما اضافه شده است و باید با راهکارهای درست از آن بهره‌ برد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد:‌ معتقد هستیم که از دل تهدید کرونا می‌توان به فرصت‌های خوب و بهینه برای استفاده از همه ظرفیت‌ها در راستای معرفی هنر و آثار هنرمندان استفاده کرد تا همگان با ابعاد مختلف از این ظرفیت‌ها آشنا شوند.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ هنر استان زنجان تسهیلات محمدربیع احمدخانی فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شده میلیارد تومان استان زنجان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد

امتداد - معاونت اعتباری و بین الملل پست بانک ایران بخشنامه دستورالعمل اجرایی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه مسکن خانوارهای فاقد مسکن دارای فرزند سوم یا بیشتر در سال 1403 را به مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران ابلاغ شد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با ابلاغ بخشنامه ۰۳/۱۶۰۵۹ مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ به بانک‌ها، دستورالعمل اجرایی تسهیلات قرض الحسنه مسکن ودیعه، خرید یا ساخت مسکن موضوع جز (۳) بند (ث) تبصره ۱۳ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، خانوارهای دارای فرزند سوم یا بیشتر را ابلاغ کرد.بر اساس این بخشنامه، تسهیلات قرض الحسنه ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن (بنا به درخواست خانواده) با بازپرداخت حداکثر ۲۰ ساله برای خانواده های فاقد مسکن که از ابتدای سال ١٣٩٩ به بعد، صاحب فرزند سوم یا بیشتر شده یا می شوند به میزان سه میلیارد ریال (۳۰۰ میلیون تومان) قابل پرداخت است.
بر اساس این گزارش، این تسهیلات در مناطقی که نرخ باروری محل تولد پدر یا فرزند کمتر از ۲٫۵ درصد قابل پرداخت است، همچنین بانک ها باید با اعتبار سنجی، اخذ سفته و یا یک ضامن معتبر از متقاضی، این تسهیلات را پرداخت کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات
  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند