Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز ابراهیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با این میزان اعتبار، اقدامات لازم برای جلوگیری از هرگونه حادثه ناشی از وقوع سیل احتمالی یا بارش برف در فصل زمستان انجام می شود.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیز برخی اقدامات ضروری در زمینه ساماندهی رودخانه ها، ساخت پل و دیوار ساحلی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی افزود: بیشترین اقدامات انجام شده در بخش قوشخانه این شهرستان به دلیل واقع شدن در منطقه کوهستانی بوده است اما،  ساماندهی رودخانه روستای نامانلو در بخش سرحد و زوارم در بخش مرکزی همچنان نیمه تمام رها شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: مطالعات تمامی روستاهای شهرستان برای جلوگیری از هرگونه حادثه طبیعی انجام شده است اما مطالعه ساماندهی رودخانه های ۲ روستای مزبور نیازمند اعتبارات کلان است.

به گفته وی اکنون ۱۸ هزار خانوار مشتمل بر ۶۸ هزار نفر از جمعیت شیروان در مناطق روستایی این شهرستان سکونت دارند.

مرکز شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد واقع شده که بیشتر مناطق این شهرستان کوهستانی است.

برچسب‌ها بنياد مسكن انقلاب اسلامی اختصاصی ایرنا سیل اعتبار شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنياد مسكن انقلاب اسلامی اختصاصی ایرنا سیل اعتبار شیروان بنياد مسكن انقلاب اسلامی اختصاصی ایرنا سیل اعتبار شیروان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد

محمودی مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری با اشاره به کوچ زودهنگام عشایر به استان گفت: بر اثر بارندگی‌های اخیر، عشایری که تازه وارد استان شده بودند دچار مشکلات معیشتی شدند.

بیشتر بخوانید

پرشدن کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه درپی بارش‌های اخیر

وی با اشاره به اینکه این عشایر در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل و لردگان هستند، افزود: پیگیری‌های لازم برای جبران خسارت وارد شده به این عشایر در حال انجام است.

محمودی اضافه کرد: زمان تقویم کوچ عشایر به استان با توجه به هماهنگی‌ها انجام شده و مناسب بودن وضعیت چرای دام در خوزستان ۲۵ اردیبهشت است و عشایر از کوچ زودتر از موعد پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی در دست انجام است
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • مصرف خودسرانه این آمپول خطرات جبران ناپذیری دارد!
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود