Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداری کرمان از اعلام آمادگی برای همکاری با بنیادفرهنگی مهدی موعود عجل الله تعالی برای گسترش فرهنگ مهدویت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام مهدی عرب پور، سه شنبه(۲۵ آذر) در دیدار با شهردار کرمان در خصوص فعالیت های بنیاد فرهنگی مهدی موعود عجل الله تعالی مطالبی بیان کرد و انجام فعالیت های شایسته در مناسبت های مرتبط طول سال را مورد تأکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرعامل بنیادفرهنگی مهدی موعودعجل الله استان کرمان این مناسبت ها را ۹ ربیع الاول، آغاز امامت امام عصر، نیمه شعبان و شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان دانست و اظهار کرد: برای نیمه شعبان پیش رو برنامه ریزی هایی در حال انجام است که از جمله آن مسابقه کتابخوانی برای ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت است.
 

 

وی با اشاره به ضرورت مکان مستقل برای بنیادفرهنگی مهدی موعود عجل الله تعالی اظهار کرد: بنده، چند ماه بیشتر نیست که عهده دار این مسئولیت شدم و یکی از خیرین واحد مسکونی ۷۰، ۸۰ متری برای فعالیت های بخش برادران اختصاص دادند اما در بخش خواهران، واحدِ در اختیار، اجاره ای است.

 

 

حجت الاسلام عرب پور خاطرنشان کرد: همه کسانی که در بنیاد فعالیت می کنند به صورت افتخاری حضور دارند و حقوقی دریافت نمی کنند.

 

 

 

وی با توجه به مسئولیت خود در ستاداقامه نماز استان، همچنین فعالیت های مرتبط با نماز را هم مورد تأکید قرار داد و خواستار همکاری شهرداری در این زمینه شد.

 

 

سیدمهران عالم زاده، شهردار کرمان هم در خصوص همکاری با بنیاد اعلام آمادگی و اظهار کرد: این مسئله یک وظیفه فراسازمانی و شرعی و فردی ما هست که در حوزه مهدویت کار شود لذا در برگزاری مسابقه کتابخوانی و اهدای جوایز همکاری می کنیم و علاوه بر این، در بخش تجهیزات سخت افزاری برای راه اندازی خانه فرهنگ به منظور انجام فعالیت های فرهنگی و مذهبی، حوزه نماز، مهدویت و...آمادگی داریم.

 

 

وی ادامه داد: فرهنگسراها و سالن های اجتماعات شهرداری نیز برای برگزاری دوره ها، کلاس ها و آنچه که بنیاد به آن نیاز داشته باشد به صورت رایگان ارائه می شود.

 

 

 

شهردار کرمان بر لزوم ارتباط تگاتنگ با قشر کودک و نوجوان برای آموزش معارف مهدوی تأکید کرد و گفت: در شرایطی که اسلام ستیزی توسط دشمنان دنبال می شود و جتبه های رأفت اسلامی بیان نمی شود باید مسائل مرتبط با مهدویت را از کودکی آموزش داد.

 

 

وی در ادامه از رصد وضعیت نمازخانه بوستان ها به ویژه پارک های بزرگ و منطقه ای خبر داد و افزود: برای نصب المان های نماز در سطح شهر نیز باید کار کنیم زیرا نمود بیرونی موضوع نماز در فضای شهری مسلمانان مهم است.




 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: همکاری های دو جانبه شهرداری کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش معادن شهرستان تفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهدی زارع خورمیزی، گفت: کارشناسان به صورت منظم کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطار‌های لازم به متولیان معادن ارائه می‌دهند. 
مهدی زارع خورمیزی افزود: فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود. 
وی با بیان اینکه فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست است، ادامه داد: متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد - برد با دیگر کشورها است
  • روسیه دشمن اسرائیل است | روایت بلومبرگ؛ نگرانی فزاینده اسرائیل از گسترش همکاری‌ نظامی ایران و روسیه
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند