Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سلیمانی دشتکی در نشست شورای اشتغال استان ایلام بیان کرد : کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام از دستگاه‌هایی است که بیشترین موفقیت‌ها را در زمینه کارآفرینی و ایجاد شغل داشته است و امسال هم توانسته بسیاری از مددجویان جویای شغل این استان را وارد عرصه کار و تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی دشتکی با تجلیل از عملکرد مطلوب کمیته امداد استان در حوزه اشتغال و مبارزه با فقر و بیکاری تصریح کرد: عملکرد این نهاد در برنامه ریزی جهت محرومیت زدایی و همچنین اقدامات همه جانبه جهت پیشگیری و کاهش تبعات منفی ناشی از گسترش ویروس کرونا بسیار مطلوب بوده است.

او ادامه داد: این نهاد در زمینه جذب و پرداخت تسهیلات تبصره۱۶، پرداخت تسهیلات از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و طرح‌های راهبری شغلی عملکرد موفق و مطلوبی داشته است.

استاندار ایلام در ادامه از بانک‌های عامل استان ایلام خواست در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان و هموار سازی مسیر توانمندسازی این قشر و تسریع در پرداخت تسهیلات با کمیته امداد همکاری مطلوبی داشته باشند.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد پرداخت تسهیلات اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد پرداخت تسهیلات کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگِ سبزِ دولت برای پایان دادن به پروژه‌های نیمه تمام در کشور

دریافت 95 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تمام دولت‌ها در طول دوران مدیریت‌شان با مشکلات حوزه بودجه و اعتبارات روبرو بوده‌اند و همین امر به اضافه ترک فعل‌ها موجب شده است که حجم قابل توجهی پروژه‌های نیمه تمام روی دست دولت بماند که بخش قابل توجهی از آن‌ها پروژه‌های حیاتی به شمار می‌آیند به عنوان مثال پروژه بیمارستان ۵۳۱ تحت خوابی بندرعباس در حال گذران ده سالگی خود است اما در صورتی که بتوان از منابع مولدسازی استفاده کرد قطعاً همین امسال به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور معتقد است اجرای صحیح طرح مولدسازی می‌تواند اعتباراتی در بودجه جاری کشور را به پروژه‌ها تزریق کند.

کد خبر 6099979

دیگر خبرها

  • حق بیمه اجتماعی ۱۰۴ بانوی سرپرست خانوار در قشم پرداخت شد
  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • برگِ سبزِ دولت برای پایان دادن به پروژه‌های نیمه تمام در کشور
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل