Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عباس بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون سپاه استان در تولید و توزیع اقلام بهداشتی و بسته‌های کمک معیشتی پای کار بوده است، گفت: طی این بازه زمانی سپاه استان ۶۲ هزار خانواده آسیب پذیر و نیازمند را شناسایی کرده است.

وی اظهار کرد: دراین میان خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد از بین خانواده‌ها جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: دراین میان این تعداد خانواده بیش از ۲۱۷ هزار و ۱۶۳ نفر را شامل می‌شود و سپاه استان کمک‌های لازم را داشته است.

بابایی تاکید کرد: ۲۱ هزار بسته کمک معیشتی از مرکز به سپاه استان تحویل و به خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون بیش از ۱۵۷ هزار و ۷۹۹ بسته کمک معیشتی و ۲۱۷ هزار و ۱۶۳ عدد هم بسته بهداشتی دربین نیازمندان توسط سپاه استان توزیع شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، ابرازکرد: تاکنون یک میلیون و ۴۲۵ هزار و ۲۰۰ ماسک دربین نیازمندان دراستان توزیع شده است.

کد خبر 5096430

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس بابایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماسک ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه آلودگی هوا شهرکرد گرگان محدودیت های کرونایی شهرستان کرج تبریز عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران سپاه استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند

سرپرست حج و زیارت استان زنجان گفت: یک هزار و ۲۷۰ زائر زنجانی از هفته اول خرداد به حج تمتع اعزام می‌شوند.

رحیم شکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای اعزام حجاج زنجانی به حج تمتع صورت گرفته است.

وی افزود: در همین راستا طبق هماهنگی انجام شده، یک هزار و ۲۷۰ زائر زنجانی برای انجام اعمال حج تمتع در قالب ۱۰ کاروان اعزام خواهند شد.

سرپرست حج و زیارت استان زنجان گفت: طبق زمان‌بندی حجاج زنجانی طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال‌جاری از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی رهسپار خواهند شد.

شکری همچنین از اعزام ۸۵ زائر عمره از این استان به سرزمین وحی خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۰ نفر از بانوان و ۴۵ نفر از مردان هستند.

وی ادامه داد: پروازهای عمره مفرده به سرزمین وحی پس از ۹ سال از سر گرفته شده و مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است که پنج روز آن را در مکه و پنج روز دیگر را در مدینه سپری خواهند کرد.

سرپرست حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه قیمت حج عمره برای هر نفر ۴۰۰ تا ۴۲۰ میلیون ریال تعیین شده است، اظهار داشت: امیدواریم با مهیا شدن شرایط، تعداد اعزام‌ها در سال آینده افزایش پیدا کند.

کد خبر 748653

دیگر خبرها

  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی