Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه پاشایی بهرام نماینده مردم مرند و جلفا و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای دویجان مرند وضعیت آموزش تحصیلی در این روستا را بررسی کرد.

بر اساس این گزارش؛ این نمایندهمجلس در دوره یازدهم گفت: در پی انتشار خبر تعطیلی فرایند آموزشی در روستای دویجان شهرستان مرند به مدت یک سال و بازتاب آن در برخی از رسانه ها و شبکه های مجازی، به همراه فرماندار و رییس آموزش و پرورش مرند در روستای مذکور حضور پیدا کرده و از نزدیک با اهالی، روحانیت، دهیاری و اعضای شورای اسلامی این روستا در رابطه با خبر مذکور، دیدار و گفت و گو صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای شبانه روزی فرهنگیان در شرایط سخت کرونایی، افزود: طی بازدیدی که از روستاهای محروم داشتیم، متاسفانه در تعدادی از این روستا ها، از جمله روستای دویجان مشکل اینترنت وجود داشت که به تبع آن دانش آموزان این روستاها، از اینترنت محروم بودند؛ اما سیستم آموزش و پرورش شهرستان مرند در این زمینه به طرق مختلف و در راستای جلوگیری از عقب افتادگی تحصیلی دانش آموزان بسیار تلاش کرده است و ارزیابی هایی که راهبران و همکاران آموزشی از دانش آموزان کرده اند، نشان می دهد که دانش آموزان این روستا از سطح و کیفیت آموزشی مطلوبی برخوردار هستند.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس در خصوص مشکل اینترنت روستاهای محروم، خاطرنشان کرد: با توجه به طرح سوال از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این خصوص، منتظر حضور ایشان در مجلس و پاسخ گویی به این سوال که « چرا روستاهای محروم ما تحت پوشش اینترنت نیستند؟ » هستیم و امیدواریم هر چه زودتر این مشکل حل بشود./

منبع: پارسینه

کلیدواژه: روستاهای محروم دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری صبح سه شنبه در آیین «زنگ سپاس معلم» که در هنرستان کار و دانش جمال نصیرزاده مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این موجب افتخار است که در این مدرسه حضور پیدا کنم و یادی کنیم از همه کسانی که در گذشته هم مشغول تعلیم بودند، هم معلمانی که مشغول تلاش بودند و تمام کسانی که در اینجا علم آموختند.

استاندار خراسان رضوی افزود: هفته گرامیداشت معلم را محضر معلمان عزیز تبریک می‌گویم و از تلاش‌ها و زحمات آنان در نقاط مختلف استان، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به خاطرات دوران تحصیل خود تصریح کرد: از سال ۵۴ تا سال ۵۸ در همین مدرسه و در رشته علوم تجربی تحصیل می‌کردم. بر این اساس سال ۵۶ در همین مدرسه با انقلاب آشنا شدم.

نظری ادامه داد: تعداد شهدایی که این مدرسه تقدیم انقلاب کرده است را نمی‌توان دقیق گفت اما یکی از شهدای انقلاب در این مدرسه شهید جهانگیر نارنجی است که ما در یک میز با یکدیگر مشغول تحصیل بودیم و ایشان با توجه به فعالیت‌هایی که داشت و رفاقت صورت گرفته، موجب آشنایی بیشتر من با انقلاب شد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: بعد از انقلاب شهید نارنجی وارد جهاد شد و در دفاع مقدس هم نهایتاً به شهادت رسید. باید گفت انشاء‌هایی که این شهید بزرگوار در این مدرسه می‌خواند فوق العاده موثر در شکل‌گیری فکر و نگاه دانش‌آموزان بود.

وی با بیان اینکه اوایل مهر سال ۵۷ در محوطه این مدرسه شعارهای انقلابی آغاز شد، یادآور شد: پس از تعطیلی کلاس‌ها و مدرسه، راهپیمایی‌های انقلابی آغاز شد که نهایتاً منجر به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد.

نظری خطاب به دانش‌آموزان اظهار کرد: شما دانش آموزان با توجه به خون‌های با برکت شهدای انقلاب اسلامی، این مسیر را ادامه خواهید داد و برخلاف سخنان معاندین و دشمنان این ملت؛ مسیر انقلاب اسلامی در حال طی شدن است و قله‌های افتخار را در همه ابعاد ان‌شاءالله طی خواهیم کرد. همچنین مشکلات و مسائل اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی و مباحث زیرساختی حل خواهد شد و شاهد خواهیم بود که گذشته افتخار آمیز این ملت، مردم و این معلمان عزیز به آینده منور ختم خواهد شد. لذا این امر موجب افتخار ایران اسلامی خواهد بود.

کد خبر 6092957

دیگر خبرها

  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • (ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد