Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی‌یگانه، فرماندار اردبیل در جریان بازدید از روند اجرای محدودیت‌های کرونایی در سطح استان  گفت: 15 هزار صاحب خودرو که به محدودیت های کرونایی در اردبیل پایبند نبودند، اعمال قانون شدند.

او با بیان اینکه با همکاری دستگاه‌های متولی و بازاریان واصناف ومردم این طرح باجدیت در اردبیل اجرا می‌شود، افزود: تیم‌های رصد طرح شهید سلیمانی در قالب 3 تیم در سطح شهر فعالیت می‌کنند که برای اجرای این طرح 2 نقاهگاه آماده پذیرش و خدمات رسانی هم برای خواهران و هم برادران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردبیل با اشاره به فعالیت  220 پایگاه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل و مراکز بهداشت شهرستان افزود: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان اردبیل  بالغ بر 61 درصد جمعیت شهرستان یعنی حدود 99 هزار خانوار و 384 هزار نفر از جمعیت شهرستان اردبیل غربالگری شدند.

امامی‌یگانه تصریح کرد: محدودیت‌هایی که اعمال می‌شوند نیروها در سطح شهر حضور دارند و امیدواریم این اقدامات مؤثر واقع شود و یکی از عوامل قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا در اردبیل باشد.

وی افزود: در کنار آن محدودیت تردد از ساعت 21 شب تا 4 صبح در سطح شهر اردبیل ممنوع است و تاکنون بالغ بر 15 هزار مورد اعمال قانون از ابتدای اجرای طرح در سطح شهر گزارش شده است.

فرماندار اردبیل گفت: ورود پلاک‌های غیربومی شخصی  نیز به اردبیل ممنوع بوده که 800 مورد اعمال قانون شده و تذکرات لازم داده شده که به اردبیل ورود نکنند و کسانی هم که نیاز دارند که نیاز به تردد بین شهری دارند با ارائه مدارک معتبر می‌توانند برگه تردد دریافت کنند.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی ویروس کرونا طرح شهید سلیمانی اعمال قانون سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جاور صفاری در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم «رشت - قزوین» و «آستارا - اردبیل» و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در محور قدیم «رشت - قزوین» ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در محور «آستارا - اردبیل» و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت ماه ممنوع است.

کد خبر 6094488

دیگر خبرها

  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل صادر شد
  • قانون‌گذاری‌های جدید حمایت از معلمان اعمال شود
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش