Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر امید و جوانان باشگاه‌های کشور که بصورت آنلاین برگزار شد، در گروه بندی لیگ برتر امید و در گروه یک ذوب آهن، و سپاهان با تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، نفت اهواز، تیپ تکاوران بندرعباس، مس کرمان، گل گهرسیرجان و مس رفسنجان هم گروه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گروه دو لیگ امید تیم‌های فولادخوزستان، نفت امیدیه، پارس جنوبی جم، کیان سام بابل، نساجی مازندران، شهرخودرو مشهد، تراکتور تبریز، نود ارومیه و آلومینیوم اراک حضور دارند.

در گروه بندی لیگ برتر جوانان، درگروه یک: تیم ذوب آهن اصفهان با تیم‌های فولاد خوزستان، جندی شاپور دزفول، هلال احمر گراش، ایمان سبز شیراز، گل گهرسیرجان، شاهین شهرداری بوشهر و مس کرمان و در گروه دو هم سپاهان با تیم‌های دهکده طلایی بابل، نساجی مازندران، تراکتورتبریز، سپاهان اصفهان، پیکان تهران، غفاری تاکستان، ملوان بندر انزلی و ماشین سازی تبریز هم گروه است.

این مسابقات طبق درخواست و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در ورزش با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود
مسابقات با توجه به شرایط موجود در دهه اول دی آغاز خواهد شد و این مسابقات به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!

آفتاب‌‌نیوز :

ابوالفضل جلالی در ابتدای فصل قراردادش را با استقلال فسخ کرد و به نظر می‌خواست به سپاهان برود، اما بعد از حضور جواد نکونام در راس کادر فنی آبی‌ها و صحبت‌هایی که با این مربی انجام داد، بار دیگر به اردوی آبی‌ها برگشت و قرارداد جدیدی را با استقلال امضا کرد.

جلالی بعد از حضور در اردوی آبی‌ها جایگاهش را در استقلال تثبیت کرد و به بازیکن اصلی جواد نکونام در پست وینگ بک چپ تبدیل شد. او اگر چه در جام ملت‌ها شانسی برای حضور دراردوی تیم ملی پیدا نکرد، اما به اردوی آخر تیم ملی برای بازی با ترکمنستان دعوت شد و پیش بینی می‌شود با حضور در صدر جدول بهترین پاسور لیگ برتر از این پس در ترکیب تیم ملی صاحب جایگاه بهتری شود.

ابوالفضل بدون شک اکنون خوشحال است که بعد از فسخ قرارداد با استقلال تصمیم گرفت یک بار دیگر به اردوی آبی‌ها برگردد. او اگر به سپاهان می‌رفت اکنون به همراه استقلال در صدر جدول رده بندی لیگ برتر نبود و شاید عنوان بهترین پاسور لیگ برتر را در اختیار نداشت و شاید به واسطه ناکامی‌های سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر به اردوی تیم ملی هم دعوت نمی‌شد.

جلالی حالا این شانس را دارد با درخشش در هفته‌های پایانی لیگ برتر و با پاس گل‌هایی که می‌دهد، بیش از پیش به قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر کمک کند و در نهایت عنوان بهترین پاسور لیگ برتر را از آن خود کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی