Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی صمدی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روند برگزاری غیر حضوری و آنلاین رسیدگی صلحی به پرونده های قضایی مددجویان، اقدام موثری در پیشگیری از شیوع این بیماری در مجتمع های شوراهای حل اختلاف و زندانهای استان خواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم استمرار برگزاری جلسات رسیدگی صلحی به صورت آنلاین و از طریق ویدئو کنفرانس اظهار داشت: شوراهای حل اختلاف در تلاش هستند تا با تمهیدات روسای حوزه‌های قضایی و کارشناسان انفورماتیک دادگستری استان حتی الامکان تعداد این گونه رسیدگی ها در شوراهای حل اختلاف و اجرای احکام مدنی شورا را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شوراهای حل اختلاف آذربایجان‌غربی گفت: همچنین از ابتدای مهر سال جاری تعیین وقت رسیدگی در شعب اجرای احکام مدنی شورای حل اختلاف  شهرستان ارومیه به صورت اینترنتی بوده که موجب کاهش چشمگیر تجمع مراجعان و تسریع در روند رسیدگی به پروندهای اجرای احکام در این شعب شده است.

صمدی اضافه کرد: با هدف ایجاد زمینه‌های تحولی دستگاه قضا و کاهش حضور و ترددهای غیر ضروری مراجعان به خصوص وکلا، بستر لازم برای خودکاربری کردن امور قضایی و اداری با استفاده از فناوری های نوین اطلاعات فراهم شده است.

 نخستین جلسه رسیدگی به پرونده قضایی ٢ نفر از مددجویان از طریق ویدئو کنفرانس ظهر دیروز در شعبه ۱۳ و شعبه دوم اجرای احکام مدنی شورای حل اختلاف شهرستان ارومیه برگزار و مددجویان به صورت آنلاین اظهارات خود را در خصوص موضوع پرونده به قضات رسیدگی کننده شورای حل اختلاف بیان کردند. 

برچسب‌ها دادگستری آذربایجان غربی ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری آذربایجان غربی ارومیه دادگستری آذربایجان غربی ارومیه اخبار کنکور شوراهای حل اختلاف شورای حل اختلاف اجرای احکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی با اشاره به اهمیت رسیدگی به موقع به پرونده‌های کمیسیون پزشکی گفت : متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی استان در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۰ روز بود.

این مسوول همچنین از جمله اقدامات انجام شده برای کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها را استفاده از سیستم‌های الکترونیکی اعلام کرد و گفت: ثبت‌نام و نوبت‌دهی به‌صورت الکترونیکی انجام، و کلیه مدارک و مستندات به‌صورت الکترونیکی تبادل می‌شود.

وی افزود: برگزاری جلسات کمیسیون به‌صورت منظم از آیتم‌های تاثیرگذار در روند رسیدگی به پرونده هاست که در این راستا تمامی جلسات به‌طور منظم و با حضور همه اعضا برگزار می‌شود.

رئیس اداره کمیسیون‌های پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه بررسی پرونده‌ها با کاهش تشریفات اداری به حداقل رسیده است، از بیمه‌شدگان و کارفرمایان خواست، در صورت نیاز به طرح درخواست در کمیسیون پزشکی از طریق سامانه‌های الکترونیکی و یا مراجعه به کارگزاری تامین اجتماعی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان