Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جهین روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد نانوایی متخلف در قالب ۲ هزار و ۲۱۷ مورد بازرسی از خبازی‌های این شهرستان شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد پرونده، ۱۱ مورد مربوط به گرانفروشی، هشت مورد تعطیلی خودسرانه، ۴۰ مورد مربوط به کم‌فروشی، ۲مورد مربوط به عرضه خارج از شبکه، ۲ مورد درج نکردن قیمت، چهار مورد مربوط به تعطیلی خودسرانه و ۳۷ مورد مربوط به رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون سه واحد نانوایی در مهاباد نیز با حکم دادستانی پلمب شده، ادامه داد: در این مدت ۱۵۶ مورد شکایت مردمی نیز گزارش و بررسی شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با بیان اینکه ۳۴ واحد خبازی بدون پروانه در مهاباد فعالیت دارند که باید نسبت به ساماندهی آنها اقدام شود، اضافه کرد: از مجموع این تعداد، ۲۵ واحد نان روغنی، چهار واحد نان سنگکی، ۲ واحد نانوایی، ۲ واحد نان بربری و یک واحد نان فانتزی است که بدون مجوز فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه در مهاباد ۳۲۶ واحد نانوایی و خبازی مشغول به فعالیت است، ادامه داد: از این تعداد، ۱۲۶ واحد نان لواش ماشینی سهمیه‌دار، چهار واحد نان لواش سنتی سهمیه‌دار، ۱۰ واحد نان لواش ماشینی آزادپز، ۹ واحد نان لواش سنتی آزادپز در داخل شهر و ۲۸ واحد نان لواش ماشینی سهمیه‌دار و ۳۵ واحد نان لواش سنتی سهمیه‌دار، ۱۰ واحد نان لواش ماشینی آزادپز و ۲ واحد نان لواش سنتی آزادپز نیز در بخش روستایی مشغول به فعالیت هستند.

جهین با اشاره به نیمه‌فعال بودن برخی واحدهای نانوایی اضافه کرد: تعدادی از نانوایی‌های غیرفعال و یا نیمه‌فعال، سهمیه آرد یارانه‌ای خود را به نانوایی‌های آزادپز می‌فروشند که این امر تخلف محسوب می‌شود.

وی در پایان خواستار حمایت بانک‌ها از واحدهای نانوایی برای ارایه تسهیلات جهت تجهیز کردن این واحدها به موتور برق برای شرایط بحرانی شد و گفت: ۱۵۵ واحد نانوایی شهرستان برای تجهیز به موتور برق به وام‌هایی با کارمزد پایین نیاز دارند.

وی افزود: یکی از مواردی که در بازرسی‌ها مردم از آن گلایه دارند کاهش کیفیت خمیر و کیفیت آرد است که برای بهبود این وضعیت باید بیشتر تلاش کرد.

این شهرستان با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی سازمان تعزیرات حکومتی مهاباد آذربایجان غربی سازمان تعزیرات حکومتی اخبار کنکور واحد نان لواش ماشینی واحد نان لواش سنتی مورد مربوط واحد نانوایی سهمیه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید محمدمهدی مهاجریان مقدم گفت: پرونده قاچاق ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت از نوع نفتگاز به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خاتم رسیدگی شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۲۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
به گفته مهاجریان مقدم، شعبه پیرامون وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه که بیشتر از ارزش سوخت می‌باشد، متهم را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد که در مجموع جزای نقدی نامبرده ۳۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی افزود: پس از گذشت زمان و مراحل قانونی، پرونده اجرا و مختومه شد.
مهاجریان مقدم گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاتم این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران