Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دکتر مسعود اصغری معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان  گفت : تخم مرغ به دلیل وجود روزنه بر روی پوسته خود در صورت نگهداری به صورت بسته بندی نشده و خارج از یخچال در معرض آلودگی به انواع میکروب‌ها و بیماری‌ها قرار دارد به همین دلیل برای تامین سلامت جامعه و حفظ کیفیت و عمر ماندگاری آن نیازمند برنامه‌ریزی برای بسته‌بندی و اقدام به نگهداری تخم مرغ در یخچال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: مطابق سند برنامه ملی ارتقای کیفیت بهداشتی و تضمین سلامت تخم مرغ و همچنین اطلاع رسانی متعدد، مقرر شد از اول بهمن عرضه این محصول بسته بندی نشده و نگهداری شده خارج از یخچال در تمامی فروشگاه‌های استان ممنوع شود و این درحالیست که پیش از این در فروشگاه‌های بزرگ و هایپر مارکت‌ها نیز ممنوعیت فروش تخم مرغ بسته بندی نشده اجرا شده بود.

معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان افزود: بدیهی است از تاریخ فوق هرگونه تخطی از موارد بالا، مصداق تخلف بهداشتی منظور شده و طبق مقررات جاری کشور با متخلف مطابق قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تخم مرغ قیمت تخم مرغ دامپزشکی سلامت تخم مرغ بسته بندی تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی، گروهی از مدیران رادیو صدا و سیمای کشورمان در مشهد مقدس با هدف آشنایی با فعالیت‌های عمرانی آستان قدس رضوی و فرآیند بسته‌بندی گل‌های فوق ضریح حرم مطهر رضوی از رواق زیر سطحی بست شیخ بهایی و بخش شمیم رضوان بازدید کردند.

در این بازدید،  محرابیان به‌عنوان کارشناس شرح طرح، درصد پیشرفت، مساحت، زمان شروع و مدت انجام طرح را توضیح داد

مدیران رادیو از بخش شمیم رضوان بازدید نیز کردند و محمد حسین برگی به عنوان سرکشیک روز، توضیحاتی در خصوص چگونگی آغاز و انجام فرآیند آماده سازی گل‌های متبرک فوق ضریح مطهر را که روزانه تعویض و به این مکان منتقل می‌شود، بیان کرد

فعالیت‌های این مجموعه شامل استریل، خشک کردن، بسته‌بندی و توزیع گل‌های متبرک است.

بازدید از کارگاه روشنایی حرم مطهر رضوی
حضور در کارگاه روشنایی و بازدید از مراحل طراحی، ساخت، تعمیر و نگهداری، تمیز کردن و تعویض لامپ‌های معیوب لوستر‌های حرم مطهر، وضع روشنایی لوسترها، روشنایی و نورپردازی حرم مطهر بخش پایانی این بازدید بود

دیگر خبرها

  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی