Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@15:48:51 GMT

نماینده مجلس: توئیتر را برای مردم رفع فیلتر کنید

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۶۴۰۸

نماینده مجلس: توئیتر را برای مردم رفع فیلتر کنید

به گزارش خانه ملت، معین الدین سعیدی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 25 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر بهداشت و درمان گفت: بیمارستان 540 چابهار – کنارک و بیمارستان‌های محلی حوزه انتخابیه را تعیین تکلیف کنید؛ مردم صبر ایوب دارند اما عمر نوح ندارند.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش خواستار رسیدگی به موضوع خرید خدمت معلمان مظلوم و توانمند شد و خطاب به وزیر کار افزود: جاده‌های جنوب استان سیستان و بلوچستان قتلگاه مردم مظلوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد: 95 درصد اراضی جنوب استان شامل مزارع دشتیاری و سایر مزارع حوزه انتخابیه ملی شدند، عنایت لازم را داشته باشید، همچنین وزیر کشور بداند که شهرستان شدن زرآباد و بخش‌ شدن پیرسهراب و سایر حوزه‌ها عین عدالت است.

سعیدی در تذکری دیگر خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی فریاد تشنگی کودکان جنوب استان سیستان و بلوچستان را بشنوید.

وی از نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق بودجه خواست تا محرومیت و مظلومیت تاریخی سیستان و بلوچستان را در جریان بررسی لایحه بودجه سال 1400 فراموش نکند. همچنین تأکید کرد با وضع قوانین از کجا آورده‌اید باید مانع ریخت و پاش مسئولان شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به مسئولان اجرایی تأکید کرد: توئیتر را باید برای مردم رفع فیلتر کنید یا خودتان هم از آن استفاده نکنید، رطب خورده کی منع رطب کند.

سعیدی در پایان از آقایان فتاح، سردار محمد و نیکزاد به خاطر وفای به عهد تشکر کرد و گفت: دشمنان ملت بدانند پیوند ملت و نظام هرگز گسستنی نیست.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بمپور، گفت: کار برداشت گندم از دهه سوم فروردین ماه در شهرستان بمپور آغاز و تا اواسط خرداد ادامه خواهد یافت.
هودیانی با بیان اینکه مهمترین ارقام کشت شده در این منطقه مهرگان، سیروان، سارنگ و نارین است، افزود: بیش از ۳۰ دستگاه کمباین کار برداشت گندم از سطح اراضی کشاورزی بخش‌های مرکزی و کلاتان برعهده خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه امسال بیش از ۱۱ هزار تن از این محصول، برداشت خواهد شد، ادامه داد: امسال با هدف حمایت از کشاورزان صد درصد اراضی گندم کشت شده در بمپور بصورت قراردادی کشت شده و بیش از هزار نفر در کار کاشت، داشت و برداشت گندم در بمپور مشغول به کار هستند.
بمپور از شمال به بخش‌های حومه و بزمان شهرستان ایرانشهر، از مشرق به شهرستان سرباز و از جنوب به شهرستان نیک‌شهر و از مغرب به شهرستان دلگان محدود می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • تالاب هامون جازموریان جان دوباره گرفت
  • جان دوباره تالاب جازموریان بعد ۲ سال خشکسالی
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • تالاب جازموریان جان دوباره گرفت
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان