Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی، با هدف نشر و اشاعه مفاهیم دینی در قالب هنرهای آوایی و همچنین ارزیابی و رقابت فعالان و گروه‌های همخوانی و همنوایی دینی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این جشنواره از دو بخش عمومی و ویژه تشکیل شده که تولیدات استودیویی همخوانی قرآن کریم، آکاپلا و تواشیح، انشاد فردی و موسیقایی و کلیپ و نماهنگ با موضوع دوران‌کرونایی رشته‌های بخش عمومی و جایزه حاج قاسم سلیمانی تک رشته بخش ویژه را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعاتی همچون مواسات، وحدت، کمک مومنانه، جبهه مقاومت، ایثار و شهادت، حجاب و عفاف، سبک زندگی ایرانی اسلامی، مدح اهل بیت(ع) و... محتوای آثار ارسالی این جشنواره را شامل می‌شوند و شرکت کنندگان تا ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۹ فرصت دارند تا در این جشنواره شرکت کنند.

همچنین به‌منظور حمایت از تولید آثار فاخر صوتی و چندرسانه‌ای، علاوه بر اهدای جوایز نقدی به برگزیدگان جشنواره، حمایت مالی از تولید آثار جدید ایشان صورت می‌شود.

این جشنواره از سلسله جشنواره‌های قرآنی آیات است که با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، توسط موسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق تبریز اجرا می‌شود.

به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی باتوجه به شرایط کرونایی حال حاضر به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی جشنواره ترنم آسمانی به نشانی www.TarannomeAsemani.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری آذربايجان شرقي فضای مجازی جشنواره ترنم آسمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث

اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی در نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه تانزانیا برگزار می‌شود.

این آئین با حضور بزرگان، علما، شخصیت‌های قرآنی، مراکز علمی آکادمیک و دینی، دانشجویان، طلاب، علاقمندان از مذاهب مختلف توسط نمایندگی جامعه المصطفی در مرکز همایش‌های بین المللی جولیوس نیرره شهر دارالسلام برگزار خواهد شد.

این جشنواره به صورت حضوری و مجازی با حضور قاریان استاد قاسم مقدمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، سعید رحیمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد عیدی شعبان از کشور تانزانیا، استاد جلال معصومی از کشور افغانستان، استاد رجا ایوب از کشور تانزانیا، قاری نوجوان آقای یاسین غلامی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد حسین بوکی از کشور تانزانیا، استاد رضا دوسا از کشور تانزانیا و استاد علی عبدالله از کشور تانزانیا برپا خواهد شد.

تاریخ برپایی اختتامیه جشنواره روز یکشنبه نهم اردیبهشت سال جاری مطابق با ۲۰۲۴/۴/۲۸ از ساعت ۱۴ در محل Julius Nyerere International Convention Centre است.

علاقه مندان می‌توانند از نشانی زیر شاهد پخش زنده این اختتامیه باشند.

یوتیوب:

https://www.youtube.com/live/pV8I9X0IWQE?si=aAMNlL6Cce6_oMKS

یوتیوب:

https://youtu.be/8H2s342gMf4?si=4jjwBD7ZShu0QJcy

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر