Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  عباس صوفی شهردار همدان با اشاره به موافقت شهرداری با الحاق روستا‌های نزدیک به شهر همدان بیان کرد: الحاق روستا‌های نزدیک همدان به این شرح رانت نیست اگر ما با اقدامات خود بتوانیم جلوی رانت را بگیریم بلکه ملحق نشدن رانت بود.

او با اشاره به اشاره به سوالی در خصوص دادن مجوز به اسکای مال در طول یک هفته، گفت: وظیفه ما رفع مراجعات مردمی است، این پروژه دارای مجوز قانونی است و در طول یک هفته قبل از عید اگر این کار انجام نمی‌شد هم شما می‌گفتید حق شهروندی رعایت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار همدان توسعه شهری را یکی از دغدغه‌های خود عنوان کرد و گفت: توسعه فضای سبز و ایجاد بوستان در کنار سد هگمتانه و مناطق دیگر یکی از اقداماتی است که در این خصوص در دست اجرا است.

صوفی مسکن و شهرسازی را متولی طرح جامع شهری دانست و افزود: البته من هم به عنوان متخصص حوزه شهرسازی از این طرح دفاع می‌کنم.

شهردار همدان پاسخگویی را یکی از اصول مدیریت خود عنوان کرد و گفت: در هر فرصتی آمادگی دارم به تفصیل در خصوص مباحث مدیریت شهری به سوالات پاسخ دهم.

او با بیان اینکه در سه سال گذشته اقدامات خوبی در فضای مدیریت شهری صورت گرفته است، ادامه داد: مشکلات فراوانی امروز بر سر مشکلات وجود دارد که از آن جمله مشکلات اقتصادی است.

شهردار همدان  تغییر مکرر قیمت‌ها را یکی از مشکلات جدی در برنامه ریزی و مدیریت شهری دانست و افزود: برای مثال در مسئله پل شهید همدانی برای تجهیزات به علت بیماری کرونا ۶ ماه نتوانسته‌ایم برخی تجهیزات وارد شود.

صوفی رشد متوازن را یکی از شعار‌های خود برشمرد و اضافه کرد: ما بیشترین حجم از عملیات‌های عمرانی را در مناطق کمتر برخوردار را اجرا کرده‌ایم. صوفی الکترونیکی کردن خدمات به مردم را نیز یکی از مهمترین خواسته‌ها و مطالبات دانست و گفت: به‌زودی طرح الکترونیکی خدمات رونمایی می‌شود.

او از احداث بوستان ۲۵۰ هکتاری در نزدیکی سد اکباتان با مشخصه‌های فرامنطقه‌ای و امکانات وسیع خبر داد و گفت بوستان ۱۰۰ هکتاری دیگری نیز در دست اجرا است.

منبع:مهر

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر طرح جامع شهری شهردار همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شوراها از ارکان مهم تصمیم‌سازی و یکی از بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند.

عمار ایزدیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: بی‌تردید خدمتگزاری به همشهریان فرصت مغتنمی است، امیدوارم با نگاه مدبرانه اسباب رضایت خاطر آحاد مردم را فراهم کرده باشیم.

وی با بیان اینکه همراهی با شورا و شهرداری همراهی با مردم است، افزود: موظف هستیم در شورا برای رفاه حال عموم شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: شورای شهر ناظر بر عملکرد شهرداری است و برای اجرای مصوبات خود باید در مقابل شورای شهر پاسخگو باشد تا انتظار شهروندان، مبنی بر ایجاد تحول در ساختار مدیریت شهری و بهبود عملکرد شهرداری در خدمت به مردم را محقق کند.

ایزدیار تصریح کرد: امید دارم در سایه همراهی مردم، مدیریت شورای دوره ششم شهر، مدیریت شهری و همراهی دستگاه‌های اجرایی، بتوانیم در تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان «جهش تولید و مشارکت مردم» نامیده شده است گام‌های اجرایی برداریم؛ بنابراین هر دستگاهی باید وظایف خود را برای تحقق شعار سال به‌درستی انجام دهد.

کد خبر 748688

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند