Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:32:25 GMT

سامانه بارشی فردا وارد خوزستان می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۶۵۲۳

سامانه بارشی فردا وارد خوزستان می‌شود

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در شبانه‌روز آینده خلیج‌فارس مواج و همراه با رگبار و رعدوبرق خواهد بود، اظهار کرد: همچنین بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تا ۲۴ ساعت آینده کمی تا قسمتی ابری و در اغلب مناطق همراه با مه یا مه رقیق است و از اواخر امشب تا روز جمعه افزایش ابر همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بارش در ارتفاعات به شکل برف است، خبر داد: همچنین پیش‌بینی می‌شود که بیشترین حجم بارش‌ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در مناطق شمال، شمال شرق، شرق، مرکز و جنوب شرق استان باشد.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان در پایان گفت: ۲۴ ساعت گذشته اهواز با ۲۳.۴ و ایذه با ۴.۷ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند؛ همچنین در همین مدت حداکثر و حداقل دمای شهر اهواز به ۲۳.۴ و ۹.۱ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 5096484

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد سبزه زاری هواشناسی خوزستان سامانه بارشی تغییرات جوی ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه شهرکرد آلودگی هوا گرگان محدودیت های کرونایی شهرستان کرج تبریز دفتر تبلیغات اسلامی عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجانغربی گفت: سامانه بارشی که از دیروز در استان فعال شده و بارندگی خوبی به ویژه در جنوب استان داشته، از فردا پنجشنبه تقویت می شود.

مهدی صابری افزود: بر اساس بررسی آخرین نقشه های پیش بینی و پیش یابی با عبور متناوب امواجی از تراز میانی جو از امروز رگبار باران همراه با رعد و برق و در مناطق مستعد همراه با بارش تگرگ در استان رخ می دهد که فردا بر شدت آن افزوده می شود.

صابری، با بیان اینکه این سامانه در همه نقاط استان به ویژه نقاط جنوبی فعال خواهد بود، گفت: در این مدت وزش باد نیز پیش بینی می شود و این روند تا اوایل هفته آینده در استان ادامه خواهد داشت و با توجه به شدت بارشها، پیش بینی آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها وجود دارد.

وی، با اشاره به کاهش نسبی دمای هوا در استان اظهارکرد: در ۲۴ ساعت گذشته بارشهایی در نقاط جنوبی استان ثبت شده که بیشترین میزان آن با ۲۶ میلیمتر در سردشت  بوده است.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در این مدت چالدران با هشت درجه بالای صفر خنک ترین و پلدشت با ۳۳ درجه بالای صفر گرمترین شهرهای آذربایجان‌غربی بودند.

دیگر خبرها

  • تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی
  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است
  • پیش بینی تقویت سامانه بارشی در خوزستان
  • تداوم بارندگی های شدید در کردستان تا روز جمعه
  • سامانه بارشی در راه کرمان
  • زنجانی‌ها روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد
  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان