Web Analytics Made Easy - Statcounter

  برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در بورس امروز حقوقی‌ها حدود دو هزار و ۷۱۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد هفت هزار و ۹۷۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۴۴درصد یعنی سه هزار و ۵۲۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۳۴درصد از کل معاملات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «خودرو و ساخت قطعات» و «بانک‌ها و موسسات اعتباری» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «استخراج سایر معادن» و «تولید محصولات کامپیوتری، الکترونیکی و نوری» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «خودرو»، «فولاد» و «فملی» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «دانا»، «فالوم» و «لوتوس» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت ایران خودرو  معادل ۳۰۹میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی بیمه دانا با برتری ۴۶میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۲۷نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۲۹۵نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۱۷۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم دو هزار و ۸۲۰میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

 

پربیننده ترین جزییات آخرین تصمیمات در خصوص سهام عدالت/ لزوم ثبت‌نام مشمولان سهام عدالت در سامانه سجام وجود دارد ارزش سهام عدالت من (۲۳ آذرماه) سنگینی فروش در معاملات خودرو/ طاقت خودرویی‌ها به سرآمد فملی دومین شرکت بزرگ بورس شد سهامداران بانک تجارت توجه کنند/ افت «وتجارت» همسو با شاخص کل

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو فولاد فملی بورس فرابورس فملی سهام خودرو تحلیل بورس لوتوس ارزش معاملات پیش بینی بورس سهام فولاد بورس امروز وضعیت بورس امروز وضعیت امروز بورس وضعیت بورس سهام فملی بازار بورس امروز شاخص بورس امروز بورس آنلاین اخبار بورس امروز اوضاع بورس امروز تحلیل بورس امروز بورس فردا اقتصاد آنلاین بورس بورس امروز تهران وضعیت بازار بورس حقیقی حقوقی سهام دانا سهام لوتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

جدیدترین قیمت دلار و یورو پیش از تعطیلات دو روزه بازار   سه نماد بورسی با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی فروش!   تعلیق در کمین این ۱۴ نماد، مراقب باشید!

 

تنها یک نماد بورسی بیشتر از اسفند فروخت! 

 

قیمت انواع پژو در بازار خودرو

 

جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!

 

کدال خپویش | برای سرمایه گذاری مناسب است؟

 

کدال فاهواز | سهامدارانش چقدر سود گرفتند؟

 

ارزش سهام عدالت چند میلیون شد؟

 

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • اتفاق جالب در معاملات روز گذشته کپشیر!
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • عبور از دژاووی بورسی