Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،شرکت HMD می‌گوید که نوکیا C1 پلاس ارزان‌قیمت‌ترین گوشی هوشمند 4G نوکیا است. نوکیا C1 پلاس، همان‌طور که از نامش پیداست نسخه کمی بهبود یافته‌تر نوکیا C1 خواهد بود.

آذرماه سال گذشته شرکت HMD از نوکیا C1 برای عرضه در بازارهای نوظهور رونمایی کرد که از لحاظ امکانات و قابلیت‌ها تفاوت چندانی با نوکیا 1 پلاس ندارد و از شبکه 3G پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسفندماه سال گذشته نیز نوکیا C2 با قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G رونمایی شد.

نوکیا C1 پلاس از نمایشگر 5.45 اینچی هم‌اندازه نوکیا C1 بهره می‌برد؛ در حالیکه نوکیا C2 با نمایشگر 5.7 اینچی رونمایی شد. گوشی هوشمند جدید با نسخه سیستم عامل اندروید 10 (نسخه Go) و پشتیبانی از شبکه 4G در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

 

 

 

گوشی هوشمند جدید از نمایشگر با رزولوشن 720 در 1440 پیکسل، دوربین 5 مگاپیکسلی در پنل پشتی به همراه فلش LED و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

HMD  گلوبال نام چیپست به کار رفته در نوکیا C1 پلاس را اعلام نکرده است. این شرکت در زمان معرفی نوکیا C1 نیز نام تراشه دستگاه را اعلام نکرده بود. گوشی هوشمند جدید از چیپست بی‌نام و نشان چهارهسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی، رم 1 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

 

 

نوکیا C1 پلاس از باتری با ظرفیت 2500 میلی آمپرساعت به همراه شارژر 5 واتی microUSB و جک هدفون 3.5 میلی‌متری بهره می‌برد. کاربران می‌توانند این گوشی را در دو نسخه با پشتیبانی از یک یا دو سیم کارت خریداری کنند.

نوکیا C1 پلاس در رنگ‌های قرمز و آبی با ابعاد 149.1 در 71.2 در 8.75 میلی‌متر و با وزن 146 گرم به بازار عرضه می‌شود. باتوجه به موفقیت گوشی‌های هوشمند قبلی سری C، این شرکت عضو جدیدی به این خانواده اضافه کرده است که باید ببینیم کاربران از این دستگاه جدید چگونه استقبال می‌کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نوکیا نوکیاC1 پلاس گوشی هوشمند نوکیا C1 پلاس گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند

مدیرکل پست استان زنجان گفت: ۸۵ درصد از نمایندگان پست روستایی از طریق گوشی‌های هوشمند نسبت به توزیع مرسولات در نقاط روستایی اقدام می‌کنند.

جواد رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: طی برنامه عملیاتی اعلام شده در سال گذشته با تلاش و همت همکاران واحد کدگذاری استان طرح ژئوکد به پایان رسید و هم‌اکنون همه شهرهای استان دارای ژئوکد هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ روستای پرجمعیت در استان دارای ژئوکد شده و به‌روزرسانی اطلاعات کدپستی اکثر روستاهای استان انجام شده است، اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های تابعه استان، عملیات ژئو کد روستایی آغاز خواهد شد.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: همه زیرساخت‌های موجود در استان که نیاز به اطلاعات مکان محور دارند، مشکل آنها با اجرای طرح نشانی استاندارد ملی حل می‌شود که این موضوع بسیار مهم است.

رسولی ادامه داد: جی نف (GNAF) یک استاندارد اطلاعات مکانی در حوزه نشانی و مخفف Geo Coded National Address File به معنی «پایگاه نشانی استاندارد مکان محور» است.

وی ادامه داد: این اداره کل در راستای هوشمندسازی، پست استان در سرویس‌های نوین از قبیل احراز مکانی الکترونیکی تعداد ۱۰۵.۳۴۷ احراز را در سال ۱۴۰۲ انجام داده است.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: همچنین پست استان اقدام به هوشمندسازی توزیع روستایی کرده و ۸۵ درصد از نمایندگان پست روستایی از طریق گوشی‌های هوشمند نسبت به توزیع مرسولات در نقاط روستایی اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته این اداره کل آمادگی راه‌اندازی صنادیق هوشمند توزیع را دارد.

کد خبر 749016

دیگر خبرها

  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند