Web Analytics Made Easy - Statcounter

استادیوم ۴۰ هزار نفری الجنوب که میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ است، ۱۹ ماه پیش افتتاح شد. .

به گزارش برنا، استادیوم ۴۰ هزار نفری الجنوب که میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ است، ۱۹ ماه پیش افتتاح شد. پنجشنبه شب، ۱۶ می ۲۰۱۹ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) همزمان با فینال امیر کاپ میان دو تیم السد و الدحیل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته افتتاحیه استادیوم الجنوب با تاریخی مهم برای هواداران پرسپولیس تلاقی دارد؛ شب سومین قهرمانی پیاپی در لیگ ایران یا به اصطلاح هت تریک قهرمانی با شکست پارس جنوبی در شهر جم.

در شبی که پرسپولیس در سواحل شمالی خلیج فارس جشن قهرمانی به پا کرده بود، الدحیل نیز در سواحل جنوبی و در شب افتتاحیه استادیوم الجنوب جشن قهرمانی به پا کرد. دو تیم قرمزپوش در یک شب قهرمان شدند و نکته جالب قهرمانی یک تیم سرخپوش در استادیوم الجنوب بود.

فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ دومین فینالی است که در استادیوم الجنوب برگزار خواهد شد؛ آیا بازهم یک تیم سرخپوش، یعنی پرسپولیس در این استادیوم جشن قهرمانی به پا می‌کند؟

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا استادیوم الجنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم

دیدیه دروگبا (2) و فرانک لمپارد برای چلسی در این مسابقه گلزنی کردند و دو گل لیورپول نیز توسط فرناندو تورس و رایان بابل به ثمر رسید.

دانلود (46.8MB)

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • (ویدئو) ورود باشکوه بایرن‌مونیخ به استادیوم برای بازی با رئال مادرید
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند