Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@11:15:47 GMT

۸۴۰ فقره بازرسی از انبارهای استان قزوین انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۶۸۱۵

۸۴۰ فقره بازرسی از انبارهای استان قزوین انجام شد

به گزارش ایرنا، عزیزالله افضلی روز سه شنبه در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان قزوین افزود: در سال جاری هفت هزار و ۱۲۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان صورت گرفته و در همین راستا ۳۴۲ فقره پرونده برای کالاهای مکشوفه به ارزش ۱۰۷ میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز با استفاده از نیروهای رسمی و داوطلب برای نظارت بر بازار، انبارها،اصناف و مراکز عرضه کالاهای اساسی و مصرفی شهروندان حضوری موثر و چشمگیر داشته به طوری که بیش از ۱۰۳ هزار مورد بازرسی طی هشت ماهه امسال به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با بیان اینکه ۹۵ درصد قاچاق کالا از مبادی رسمی صورت می‌گیرد، گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها از جمله بسیج، سپاه و دستگاه‌های مختلف برای مقابله با پدیده قاچاق کالا استفاده کرد تا بتوان جلوی ضربات مهلک قاچاق را بر پیکره اقتصاد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تشدید مقابله با قاچاق کالا بدون شک به تحقق جهش تولید و حمایت از کالای ایرانی کمک می کند.

برچسب‌ها دادگستری وزارت صنعت معدن و تجارت استان قزوین اصناف معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری وزارت صنعت معدن و تجارت استان قزوین اصناف معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری وزارت صنعت معدن و تجارت استان قزوین اصناف معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شیرکوند بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برابر با دستورالعمل ابلاغی از سوی کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق، گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف، سازمان غذا و دارو، اماکن و اداره صمت در شهرستان ورامین برگزار شد.

سرپرست اتاق اصناف ورامین افزود: طی این بازرسی‌ها، ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از سه واحد توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط و هر سه واحد صنفی با دستور مقام محترم قضائی پلمب شد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر توزیع کالاهای سلامت محور اظهار کرد: گشت مشترک به منظور کنترل و پایش لوازم آرایشی و بهداشتی، حفظ سلامت مصرف کننده، جلوگیری از عرضه محصولات غیر مجاز، و همچنین پیشگیری از قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت مستمر در شهرستان ورامین ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی لازم به کسبه بازار، خاصه صنوف توزیع کننده لوازم آرایشی و بهداشتی مبنی بر داشتن برچسب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، چنانچه کالای بدون برچسب مشاهده شود بازرسان اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی پس از کشف تخلف، موارد را تشکیل پرونده و برابر مقررات و قانون در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088721

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد