Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا جودکی نژاد رابط اداری خانه مطبوعات لرستان در پلدختر با محمد شرفی نصیری شهردار پلدختر دیدار وگفت وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان  ؛ جودکی نژاد  در این دیدار که  در خصوص بررسی نامگذاری یکی از معابر شهر به نام خبرنگار شهید "محسن کرموند" شهید رسانه ایی اهل  پلدختر انجام‌گرفت ، گفت : تعامل  شورای اسلامی شهر وشهرداری پلدختر با خبرنگاران جای تقدیر داردوامیداست که این تعامل بتواند به عنوان بازویی  برای کمک به عملیاتی شدن برنامه های شورای اسلامی وشهرداری درجهت توسعه و پیشرفت شهرعمل کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده خانه مطبوعات لرستان در پلدختر با بیان اینکه اصحاب رسانه پلدختر نقش فوق العاده ایی در انعکاس بحران سیل ۹۸ این شهر ایفا کردند، افزود: فعالیت رسانه ایی وانعکاس لحظه به لحظه سیل در رسانه هاکه بیشتر آن توسط خبرنگاران پلدختری انجام‌گرفت به قرارگرفتن شهرستان درروندبازسازی  و حل بسیاری از مشکلات کمک کرد.

جودکی نژاد ضمن تقدیر ازاعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری پلدختر به خاطر احداث بوستان خبرنگاران در سایت ۴ هکتاری که در هفته دولت امسال به افتتاح رسید ، تصریح کرد: باتوجه به نقش اثر گذار رسانه ها واهالی قلم واندیشه این اقدامات  باعث ارتقاء ورشد فرهنگی  شهرستان می شود  لذا انتظار است که شورای اسلامی شهر وشهرداری پلدختردر نامگذاری یکی از معابر شهر به نام خبرنگار شهید "محسن کرموند" از شهدای رسانه ایی اهل شهرستان پلدختر که درآذرماه سال ۱۳۶۵ به عنوان خبرنگار در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمد همکاری لازم را با خانه مطبوعات انجام دهند.

همچنین شهردار پلدختر در این دیدار با بیان اینکه  زندگی امروز ما مرهون خون  شهدا است ، افزود: بدون شک  وجود شهدای خبرنگار از افتخارات کشوربوده  و جای افتخار است که مردم پلدختر  نیز دارای یک شهید خبرنگار به نام شهید والامقام "محسن کرموند" هستند.

محمد شرفی نصیری  افزود:  نامگذاری یکی از معابروخیابانهای شهر پلدختر به نام خبرنگارشهید "محسن کرموند" را باهماهنگی اعضای  شورای اسلامی  شهر  دردستور کار قرار خواهیم داد.

 در ادامه  با اشاره به نقش موثر  رسانه ها  در توسعه شهری عملکرد خانه مطبوعات پلدختر را در ساماندهی خبرنگاران ،سالم سازی فضای رسانه ای و رابطه سازنده آنان  با دستگاه ها قابل تقدیر دانست و گفت: از نقد سازنده ودلسوزانه رسانه ها در انعکاس مشکلات مردم استقبال می کنیم و انتظار داریم خبرنگاران و اصحاب رسانه همچنان با بیان مشکلات و نقدهای مثبت و پرداختن به ایده های خلاقانه یاریگر شهرداری برای حل مشکلات شهروندان و پیشرفت شهرمان باشند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانه مطبوعات خبرنگاران شهید شهرداری پلدختر نامگذاری یکی نام خبرنگار خانه مطبوعات رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۶۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | طغیان آبشار «آب تاف» در پلدختر

آفتاب‌‌نیوز :

ویدئویی از طغیان آبشار «آب تاف» در پلدختر را می بینید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • چرا صهیونیست‌ها از اسامی مقدس برای نامگذاری تسلیحات و عملیات‌های نظامی استفاده می‌کند؟
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • معلمان برای خدمت به علم، در امتداد نهضت امام صادق (ع) حرکت می‌کنند
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • فیلم | طغیان آبشار «آب تاف» در پلدختر
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب