Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی با اشاره به تعداد ۱۹۳ هزار و ۵۵۲ قبض صادر شده از ابتدای آبان ماه گفت: از این تعداد قبض صادر شده برای مشترکان خانگی، ۱۴ هزار و ۳۸۲ مشترک شامل باغ ویلا‌ها و منازل خالی از سکنه است که مشمول طرح مذکور نمی‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی ، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: از ابتدای آبان امسال و آغاز طرح برق امید تاکنون، ۱۲ هزار و ۳۵۴ مشترک روستایی و ۲۳ هزار و ۲۲۷ مشترک شهری در استان مشمول این طرح شده و از تخفیف صددرصدی برق مصرفی بهره‌مند شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشایی افزود: این مشترکان تا زمانی که در گروه کم مصرف باقی بماندند از تخفیف صددرصدی برخوردار خواهند شد.
وی با اشاره به تعداد ۱۹۳ هزار و ۵۵۲ قبض صادر شده از ابتدای آبان ماه گفت: از این تعداد قبض صادر شده برای مشترکان خانگی، ۱۴ هزار و ۳۸۲ مشترک شامل باغ ویلا‌ها و منازل خالی از سکنه است که مشمول طرح مذکور نمی‌شوند.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان افزود: در آبان امسال همچنین از مجموع ۳۵ هزار قبض صادر شده در خراسان جنوبی، ۱۰۵ هزار و ۶۷۳ قبض مربوط به مشترکان خوش مصرف و ۳۷ هزار و ۹۱۶ قبض مربوط به مشترکان پر مصرف بوده است.
مشترکین خوش مصرف با کاهش مختصر و ورود به دسته کم مصرف ها، امکان بهره مندی از مزایای این طرح را خواهند داشت و مشترکین پر مصرف برق در مناطق مختلف استان لازم است با کاهش میزان مصرف، به دسته مشترکین خوش مصرف یا کم مصرف بپیوندند.
بخشایی تأکید کرد هدف از اجرای طرح برق امید، تغییر نگرش مصرف کنندگان برق به استفاده صحیح از منابع انرژی با استفاده از ساز و کار‌های تشویقی و بازدارنده، و اصلاح الگوی مصرف از طریق آموزش و آگاه سازی در منازل است.
در طرح برق امید مشترکان می‌توانند با استفاده از نرم افزار "برق من"، ضمن بررسی مقدار مصرف برق خود، از قرار گرفتن در هر یک از دسته‌های مشترکان کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف مطلع شوند که بر اساس این طرح، بهای برق مشترکان کم مصرف، رایگان حساب می‌شود.
در نرم افزار برق من، مشترکان با ثبت شناسه ۱۳ رقمی قبض برق خود، ده‌ها نوع خدمت از جمله اطلاع از وضعیت مصرف، سوابق مصرف، استعلام برق امید، وضعیت خاموشی‌ها و درخواست انشعاب را دریافت می‌کنند.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: مشترکان برق می‌توانند "برق من" را از نرم افزار بازار و همچنین از سایت شرکت توزیع برق خراسان جنوبی به آدرس skedc.ir دانلود و خدمات غیر حضوری مربوط به برق را دریافت کنند.
بخشایی با بیان اینکه همکاران شرکت برق، آمادگی ارائه مشاوره در این خصوص را دارند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طرح برق امید برق خراسان جنوبی خراسان جنوبی قبض صادر شده شرکت توزیع برق امید خوش مصرف کم مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی

رئیس اداره برق منطقه کاشان گفت: سال گذشته ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی تعلق گرفت.

شاپور حدادپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: در حالی که افزایش ۱۳ درصدی مصرف برق در کاشان را شاهد بودیم، اما همچنان کم‌ مصرفان برق توانستند ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم مصرفی را به خود اختصاص دهند.

وی با اشاره به افزایش ۲۱۶ ترانس در دوسال گذشته افزود: نصب ۵۰ ترانس برق در کاشان در سال گذشته برای توسعه زیر ساخت انجامپذیرفت.

رئیس اداره برق منطقه کاشان با بیان اینکه امسال ۵۰ ترانس جدید برای پایداری و تقویت شبکه برق شهرستان کاشان پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: برای نصب این ترانس ها بیش از ۴۰ میلیارد تومان هزینه میشود.

حدادی پور تصریح کرد: برای توسعه زیرساخت‌های برق شهرستان کاشان ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده و طی دو سالاخیر در شهرستان کاشان ۲۳ درصد افزایش مصرف برق داشته و این افزایش مصرف نسبت به افزایش مصرف کشوری بیش از دوبرابر است.

وی با بیان اینکه کاشان با در اختیار داشتن ۳۰۰ روز آفتابی، پایگاهی بی‌نظیر برای تولید انرژی خورشیدی در کشور به شمار می‌آید، گفت: اصفهان یکی از استان‌های پیشرو با سه هزار و ۱۵۰ مگاوات ظرفیت نصب شده سامانه‌های محدود به انشعاب برق در کشوراست و شهرستان کاشان رتبه نخست نیروگاه‌های خورشیدی در سطح استان اصفهان را به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره برق منطقه کاشان شمار مشترکان برق کاشان را ۲۱۲ هزار و ۹۱۹ مشترک اعلام کرد و افزود: این شهرستان پس از اصفهان، بزرگترین مدیریت برق رادر استان اصفهان به خود اختصاص داده است.

حدادپور با اشاره به اینکه جذب یک چهارم بودجه استان در صنعت برق به کاشان تعلق گرفت، تصریح کرد: سال گذشته بالغ بر ۵ هزار مشترک به شبکه برق کاشان اضافه شده است.

وی اظهار کرد: ۳۱۵ مگاوات پیک بار مصرف شهرستان کاشان است که ۲ درصد آن را نیروگاههای خورشیدی شهرستان تامین می‌کنند.

کد خبر 749339

دیگر خبرها

  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • پیش بینی کاهش ناترازی برق به ۱۱ هزار مگاوات
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی