Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل شیلات آب‌های داخلی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۰ میلیون لارو ماهی در بیش از ۲۰۰ منبع آبی شمال تا جنوب استان رها‌سازی شده است. - اخبار استانها -

عیسی شاهرودی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 30 میلیون لارو ماهی سفید سیستان، فیتوفاگ، بیگ هد، کپور و آمور در بیش از 200 منبع آبی شمال تا جنوب استان رها سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل شیلات آب‌های داخلی سیستان و بلوچستان گفت: لارو ماهی مورد نیاز در مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی آبزیان شهرستان زهک که وابسته به این اداره کل است تولید شده است.

تولید 3 میلیون قطعه ماهی زینتی در لرستان؛ پایین بودن تقاضا مانع گسترش این صنعت شده استفعالیت تنها 13 واحد پرورش ماهیان زینتی در استان زنجان/محدودیت اعطای تسهیلات بانکی نداریمبیش از 60 میلیون بچه ماهی امسال در لرستان تولید شد

وی با اشاره به رهاسازی 3 میلیون بچه ماهی گرم آبی و بومی در 800 استخر خاکی و بتنی پرورش ماهی در سطح استان افزود: بچه ماهیان رهاسازی شده شامل کپور، آمور، فیتو فاگ وبیگ هد است.

شاهرودی گفت:  100 هزار قطعه بچه ماهی سردآبی در استخرهای پرورش ماهی استان رهاسازی شده است همچنین در سیستان وبلوچستان 3300 استخرو منبع آبی وجود دارد که قابلیت پرورش ماهی دارند.

انتهای پیام/394/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشاورزی سیستان و بلوچستان کشاورزی سیستان و بلوچستان پرورش ماهی لارو ماهی بچه ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مهیای پرورش ماهی
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • آموزش و پرورش احیا کننده نسل جدید ما است
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • باران چگونه تنش آبی سیستان و بلوچستان را شست؟
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است