Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام‌های جداگانه، با گرامیداشت یاد و خاطره دانشمند شهید «محسن فخری‌زاده»، هفته پژوهش را به امیر سرتیپ ستاد «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دکتر «منصور غلامی» وزیر علوم تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، متن پیام‌ها به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
همرزم ارجمند؛ امیر سرتیپ ستاد امیر حاتمی
وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
علم و پژوهش یکی از اساسی ترین نیازها برای نیل به پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور و یکی از محورهای مهم در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز نیروهای مسلح با محوریت وزارت دفاع به عنوان یک سازمان پژوهش محور و رکن رکین تولید قدرت دفاعی کشور در راستای جامه عمل پوشاندن به منویات فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) که فرمودند «کشور ما بدون گام برداشتن در جاده گسترش دانش و پژوهش امکان ندارد به نقطه مطلوب برسد» با استعانت از درگاه خداوند متعال و بهره گیری از تجربیات ارزشمند هشت سال دفاع مقدس در مسیر تعالی و تحقق یک مسیر مجاهدانه مستمر، تعمیق بایسته‌ها و الزامات امنیت پایدار ملی و بازدارندگی راهبردی با تکیه بر توانمندی دانشمندان و پژوهشگران متعهد و متخصص خود با انجام تحقیقات و پژوهش‌های هدفمند فصل نوینی را آغاز نموده و با طراحی و ساخت تجهیزات دفاعی و نظامی متناسب با تهدیدات روز، توانسته به قدرت بازدارنده در تراز نظام تبدیل شده و به نقطه مطلوب و اثرگذار در معادلات نظامی و سیاسی در سطح منطقه و فرامنطقه دست یابد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه علم و دانش به ویژه شهید والامقام «دکتر محسن فخری زاده» دانشمند پژوهشگر فرهیخته و رئیس فقید سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، هفته پژوهش را به جنابعالی و تمامی پژوهشگران عرصه علم و دانش تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال، توفیق تداوم خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار دکتر حبیب الله سیاری

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند؛ جناب آقای دکتر منصور غلامی
وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران
سلام‌علیکم
پژوهش، کاوش در بیکرانه دانش و چشمه زلال دانایی است و به عنوان موتور محرک پیشرفت و توسعه، راهی برای گسترش مرزهای علم و دانش و گشودن افق های درخشان است که کارآمدی آن در مسیر توسعه کشور امری بارز و مبرهن است.
یکی از محورهای مهم در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب «علم و پژوهش» است و امروزه ایران اسلامی با قرار دادن عصر دانش و پژوهش به عنوان آشکارترین وسیله عزت و قدرت و رمز توسعه پایدار کشور، در مسیر تعالی و تحقق یک مسیر مجاهدانه مستمر، با اهتمام و تکیه بر پیشرفت‌های علمی خود توانسته در اعتلای اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به موفقیت‌های علمی چشمگیری دست یابد.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه علم و دانش، فرا رسیدن هفته پژوهش را به جنابعالی و تمامی پژوهشگران تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال توفیق تداوم خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت زعامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  مسئلت می نمایم.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار دکتر حبیب الله سیاری


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امير دريادار حبيب الله سياري جمهوری اسلامی ایران هفته پژوهش نیروهای مسلح علم و دانش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد

وزیر دفاع در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگ‌های با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگ‌های با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.

در جریان دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان که برای نخستین بار پس از ۳۰ سال در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری شانگ‌های در آستانه قزاقستان صورت گرفت، طرفین بر افزایش ظرفیت‌ها و آمادگی‌های دو کشور برای توسعه همکاری‌های دفاعی تاکید کردند.

در این ملاقات ژنرال «روسلان ژاک سیلیکوف» وزیر دفاع قزاقستان نخستین حضور وزیر دفاع ایران در اجلاس وزرای دفاع شانگ‌های پس از عضویت کامل ایران را تبریک و ابراز امیدواری کرد: حضور ایران در این سازمان موجب تقویت و پیشبرد برنامه‌ها و ماموریت‌های این سازمان گردد.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با یادآوری برخی ابعاد همکاری‌های دفاعی فعلی دو کشور در زمینه‌های آموزشی و طب نظامی خواستار گسترش این همکاری‌ها شد.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این ملاقات ضمن دعوت از همتای قزاقستانی خود برای سفر به تهران تاکید کرد: ایران کاملاً آماده گسترش همکاری‌های دو جانبه دفاعی است.

در پایان این دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان تشکیل کارگروه جهت ساماندهی و پیشبرد همکاری‌های دو کشور را مورد تاکید قرار دادند.

دیگر خبرها

  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • تاکید وزرای دفاع ایران و بلاروس بر اجرای
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند
  • دیدار وزرای دفاع ایران و چین/ محکومیت جنایات اسرائیل در غزه
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین بر گسترش روابط نظامی
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین به گسترش روابط نظامی با ایران
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد