Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مریم کوشکی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت لرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: در مجموع ۱۵۰ هزار و ۷۵۷ نمونه به آزمایشگاه‌ها ارسال شده است.

وی با بیان اینکه جواب ۱۴۹ هزار و ۹۲۸ نمونه از سوی آزمایشگاه‌ها داده شده است، عنوان کرد: تعداد نمونه‌های مثبت کرونا در استان تا کنون ۵۸ هزار و ۴۱۲ مورد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان، تعداد نمونه‌های منفی را ۹۱ هزار و ۵۱۳ مورد عنوان کرد و گفت: در مجموع تا کنون ۱۲۳۳ نفر به علت ابتلاء به این بیماری در استان جان خود را از دست داده‌اند.

کوشکی، گفت: این آمار تا پایان روز بیست سوم آذر ماه است.

کد خبر 5096620

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان مریم کوشکی ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه آلودگی هوا شهرکرد محدودیت های کرونایی گرگان شهرستان کرج تبریز لیگ برتر فوتبال ایران دفتر تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت هزار دانشجوی حامی فلسطین در 25 دانشگاه آمریکا

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، رسانه های آمریکایی گزارش دادند که دست کم هزار نفر در بیش از 25 دانشگاه در 21 ایالت آمریکا از 18 آوریل تا کنون توسط پلیس آمریکا بازداشت شده اند.

چند ساعت پیش نیروهای پلیس شهر نیویورک به محوطه دانشگاه کلمبیا حمله کرد و ده ها دانشجوی حامی فلسطین را بازداشت کردند. اتحادیه اساتید دانشگاه های آمریکا شاخه دانشگاه کلمبیا اعلام کرد که مسئولان دانشگاه کلمبیا مسئول حوادث اخیر هستند.

از دو هفته پیش تا کنون اعتراض های دانشجویی هوادار فلسطین به دانشگاه های سراسر ایالت های آمریکا از کالیفرنیا در غرب(دانشگاه های کالیفرنیا،لس آنجلس، جنوب کالیفرنیا و...) تا شمال شرق (کلمبیا، ییل، هاروارد، یوبین و..) و نیز دانشگاه های ایالت های مرکزی و جنوبی مانند تگزاس و آریزونا کشیده شده است.

 

دیگر خبرها

  • درگیری شدید بین تظاهرکنندگان و پلیس در فرانسه+ فیلم
  • بازداشت هزار دانشجوی حامی فلسطین در 25 دانشگاه آمریکا
  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • تا کنون موردی از بیماری «تب کریمه کنگو» در لرستان مشاهده نشده است
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • ۴۵ معلم نمونه لرستان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • افزایش تعداد دانشمندان بین المللی ۱ یا ۲ درصد
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • حمله به نمازگزاران در گذره ولایت هرات
  • نشستی از جنس مدرسه در لرستان