Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اسدآباد گفت:حسینیه بهشت زهرا (س) این شهرستان در آینده نزدیک به موزه دفاع مقدس اسدآباد تبدیل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حسین شیری، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اسدآباد با اعلام این خبر که تندیس سه شهید خلبان دیارسیدجمال در میدان آزادگان نصب می‌شود و کارهای عمرانی نیز در این میدان آغاز شده است توضیح داد: به جز تندیس سه خلبان شهید، ماکت یک هواپیمای نظامی نیز در ابعاد واقعی ساخته و در این میدان نصب خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای اِلمان شهدای گمنام پارک جنگلی شهرستان اسدآباد یک قرارداد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی با پیمانکار منعقد شده است و در این نقطه نیز نقشه و طراحی حرفه ای و استانداردی ساخته خواهد شد. همچنین حسینیه بهشت زهرا (س) این شهرستان در آینده نزدیک به موزه دفاع مقدس شهرستان تبدیل خواهد شد.

شیری یادآور شد: از نویسندگان و فعالین حوزه ادبیات در بخش مقاومت می‌خواهیم با کمک و نظردهی به شهرداری و شورای شهر کمک حال این دو مجموعه در ترویج فرهنگ شهادت باشند. شهرداری و شورای شهر آماده تهیه فرهنگنامه جامع اسدآباد در حوزه مقاومت هستند به طوری که بر مبنای این ایده نقش اسدآباد در انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرمین مقدس به رشته تالیف درخواهد آمد.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اسدآباد در پایان گفت: متأسفانه ما در شاخص‌سازی شهدای شهرمان ضعیف عمل کرده‌ایم و لازم است یک شهید به عنوان نماد مقاومت در اسدآباد را با سازوکاری صحیح برجسته کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسدآباد همدان مرکز فرهنگی دفاع مقدس دفاع مقدس خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی حاجی محمره معاونت مالی و پشتیبانی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از یادمان والفجر۱ منطقه فکه و مقر عمار یاسر این موزه در خرمشهر دیدار و سرکشی کرد.

حاجی محمره در این بازدید گفت: ما بر سفره‌ای که شهدا آماده کردند، نشسته‌ایم، اگر رسالت خودمان در رابطه با شهدا را انجام ندهیم فردای قیامت باید پاسخگو باشیم. شهیدان با اخلاص و دیانت جان شیرین خود را که ضامن زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی است، فدا کردند تا این انقلاب متصل به نهضت بزرگ حضرت مهدی (عج) شود.

وی افزود: جهت انجام مأموریت‌های محوله در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در محل یادمان‌های والفجر و مقر عمار یاسر حضور پیدا کردیم و اقداماتی را در جهت تعمیرات، نگهداری، ملزومات و اقلام مورد نیاز مکان‌های مذکور انجام دادیم تا ان شاالله با توجه به در پیش رو بودن ایام تابستان، زمینه لازم را جهت حضور حداکثری ملت شهیدپرور ایران اسلامی در حد توان و امکانات خود فراهم کنیم.

کد خبر 6090759 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است