Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:28:31 GMT

میدان دواب خلیفان مهاباد بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۷۷۲۱

میدان دواب خلیفان مهاباد بازگشایی شد

علی بیژن‌فر روز سه‌شنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در بند سوم مصوبه بیست و هشتمین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان، اجازه بازگشایی میادین دواب و بازارهای هفتگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی داده شده و بر همین اساس میدان دواب خلیفان مهاباد امروز بازگشایی شد.

وی اضافه کرد: میدان دواب خلیفان این شهرستان به مساحت ۲ هکتار به صورت هفتگی و روزهای سه‌شنبه دایر می‌شد به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از اسفند سال گذشته تعطیل شده بود که در شهریور امسال چند هفته دایر بود اما دوباره تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار بخش خلیفان مهاباد گفت: با تصویب ستاد مقابله با کرونا مهاباد، این میدان با رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت و پروتکل‌های لازم در این زمینه فعالیت کند.

وی با بیان اینکه بخشی از اقتصاد این بخش وابسته به میدان دواب است که به صورت هفتگی در آن اقدام به خریدوفروش دام می‌شود افزود: خرید و فروش دام در این میدان توسط چوبداران باید با رعایت کامل موارد بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی باشد.

وی اظهار داشت: میدان دواب خلیفان مهاباد، بازار بزرگی نیست و در هر هفته حدود ۲۰۰ چوبدار با چند هزار راس دام سبک و سنگین در آن مشغول خرید و فروش هستند و تعدادی از فروشندگان دوره‌گرد اقلام خوراکی، میوه، البسه و سایر مایجتاج روزانه مردم را به فروش می‌رسانند.

بیژن‌فر گفت: با توجه به اینکه قیمت اجناس بازار هفتگی و میدان دواب کمی ارزان‌تر از قیمت آن در سایر بازارها است با استقبال خوب مردم و بویژه روستاییان روبرو است. 

شهر خلیفان با بیش از ۲ هزار نفر جمعیت در تابستان سال ۱۳۹۰ با تصویب وزیران عضو کمیسیون سیاسی و دفاعی و بنا به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده (۱۳) قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری، از روستا به شهر تبدیل شد.

خلیفان در فاصله ۴۵ کیلومتری غرب مهاباد و در مسیر جاده مهاباد- سردشت واقع شده است.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی بازار محصولات بازار جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی بازار محصولات بازار جمعه مهاباد آذربایجان غربی بازار محصولات بازار جمعه اخبار کنکور خلیفان مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در حالی که در دومین ماه از فصل بهار هستیم ارتفاع برف در این محور به حدود ۱۰ متر می‌رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه جاده سه هزار تنکابن هرساله با بارش نخستین برف به مدت ۵ ماه بسته می‌شود گفت: بازگشایی این محور نسبت به سال گذشته ۱۰ روز زودتر با تلاش ۸ راهدار و ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین آغاز شد.

عادل منصورکیایی با اشاره به اینکه برف در مناطق سلج انبار و بشم سر به حدود ۱۰ متر می‌رسد افزود: با بازگشایی محور سه هزار تنکابن به الموت قزوین مدت زمان مسافت از ۱۰ ساعت به ۳ ساعت کاهش پیدا کرده است.

وی بازگشایی این محور را در توسعه اقتصادی و رونق گردشگری منطقه بسیار مهم دانست.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن گفت: نیرو‌های راهداری استان قزوین هم از روستای پیچ بن و کاروانسرا الموت قزوین شروع به بازگشایی محور کردند.

یادآور می‌شود طول این محور در محدوده تنکابن ۷۰ و استان قزوین ۹۰ کیلومتر است. ۱۲ کیلومتر از ۷۰ کیلومتر طول این محور در محدوده تنکابن برف گیر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • رکوردشکنی فروش نفت با تمرکز بر ابتکارات جدید در بازسازی پالایشگاه‌های مستهلک شده
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی