Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسگری ظهر امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران از روند اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که به همت سازمان بسیج رسانه در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این طرح با همکاری سپاه، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی در استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح از اول آذرماه امسال شروع شده و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هرکدام از این سه دستگاه و نهاد رسالت مشخصی در اجرای این طرح به عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج افزود: در شهرستان سنندج 12 پایگاه مقاومت بسیج به عنوان پایگاه ثابت برای اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی تعیین شده است.

وی تصریح کرد: در این پایگاه‌ها، پزشک، پرستار و تیم‌های مراقبتی و حمایتی بسیج و تیم‌های نظارتی هلال احمر حضور دارند و اقدامات لازم برای مقابله با این ویروس را انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: 80 تیم رصد و شناسایی در سطح پایگاه‌های بسیج شهرستان سنندج اقدامات لازم را برای شناسایی افراد مبتلا به این ویروس انجام می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: این تیم‌های رصد با شناسایی افراد مشکوک به کرونا آنها را به پایگاه‌های ثابت که تیم‌های تخصصی در آن حضور دارند، ارجاع می‌دهند.

وی با بیان اینکه در طول 25 روز اجرای این طرح در سنندج به 2 هزار و 356 نفر مشاوره تلفنی و خدمات ارائه شده است، افزود: بعد از بررسی و مشاوره توسط مراقبین سلامت، تیم‌ها به درب منازل 157 نفر از این تعداد اعزام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج تصریح کرد: تست 52 نفر از این افراد مثبت بوده که ضمن انجام اقدامات لازم درمانی، بسته‌های حمایتی نیز به آنها اهدا شده است.

وی با تقدیر از همه بسیجیان مشارکت‌کننده در اجرای این طرح و همراهی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان، ابراز امیدواری کرد: با عزمی که ایجاد شده به برکت این طرح و نام مقدس شهید سلیمانی شاهد ریشه‌کنی این ویروس منحوس در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه سنندج عسگری طرح شهید سلیمانی مقاومت بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از زحمات فراجای استان همدان در قالب اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده‌ ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در این مراسم گفت: یکی از بهترین ابواب روزی باب علم است و بابت آن باید خدا را شکر کنیم، به ابواب روزی چه مادی و چه معنوی دقت کنیم مسیر درست را انتخاب کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی افزود: متأسفانه در جامعه علم با میزان سودآوری و درآمد ارزشگذاری می‌شود، حتی منزلت‌های اجتماعی علما با میزان دارایی سنجیده می‌شود، نظام باید می‌توانست تعلیم و تربیت را طوری پیش ببرد که ارزشگذاری‌ها درست انجام شود.

او تأکید کرد: علت موفقیت بزرگان علم گذشته این بود که به علم نگاه ابزاری نداشتند، یکی از کار‌های حوزه‌ی علمیه این است که بتواند به طلبه این نگاه را القا کند خدا در صراط مستقیم است و پیغمبر اسلام هم در صراط مستقیم است و باهم تطابق کامل دارند، اما سایر انبیا و انسان‌ها تطابقشان درجه بندی دارد.

امام جمعه همدان گفت: گاهی کسی که در مسیر است عملش مانند کسی است که در صراط است پس فضیلت اهل صراط بر اهل سبیل به علم است.

دیگر خبرها

  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • تجلیل از زحمات فراجای استان همدان در قالب اجرای طرح نور
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • روش و نرخ محاسبه خدمات قضایی به کمک مشاوره حقوقی
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن