Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فنی آرسنال می گوید انتقاد از یک شخص بی انصافی است. 

ادو، هافبک برزیلی سابق آرسنال و مدیر فنی فعلی این تیم، به حمایت از میکل آرتتا پرداخت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، آرسنال این روزها حال و روز خوشی ندارد و شکست 1 بر 0 در مقابل برنلی نیز، باشگاه لندنی را بیش از پیش وارد طوفان بحران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان میکل آرتتا، نامی است که خطر را بیشتر احساس می کند و به نظر می رسد در صورت ادامه همین روند، از نمیکت توپچی ها اخراج شود. در این میان، ادو، مدیر فنی آرسنال به حمایت از سرمربی این تیم پرداخته است. او اظهار داشت: 

اگر به دلیل سالی که سپری شده است، در مورد میکل (آرتتا) صبور نباشیم، در حق او بی انصافی کردیم. مسائل و مشکلات ایجاد شده در مورد پیش فصل، وقفه سه ماهه فوتبال و تغییراتی که در باشگاه وجود داشتند همگی دست به دست هم دادند. او کارش را شروع کرد و پیش از این که تیمش را به خوبی بشناسد، کارش متوقف شد. دوباره شروع کرد و دوباره همین اتفاق افتاد. او استمرار لازم برای شناخت پیدا کردن از بازیکنان تیمش را به دست نیاورد. اگر بخواهیم در این مورد از او انتقاد کنیم بی انصافی کردیم چرا که سالی که سپری شد، چالش بر انگیز بود، حتی میکل به واسطه اینکه تازه وارد باشگاه شده بود، بیشتر دچار مشکل شد . چرا که اگر یکی مربی داشتیم که 5 سال در باشگاه بود، شرایط به نسبت میکل برای او آسان تر پیش می رفت.

ادو در ادامه گفت از طرفداران آرسنال می خواهد به تیم باور داشته باشند. او عنوان کرد: 

اینکه از هواداران بخواهم آرامش داشته باشند، خواسته زیادی است اما به ما باور داشته باشید، ما در اینجا خوب کار می کنیم. حرف اصلی من این است که ما در مورد یک شخص خاص صحبت نمی کنیم. این بی انصافی است که فقط در مورد آرتتا صحبت کنیم یا از اوبامیانگ انتقاد کنیم که گلزنی نمی کند و یا از لنو انتقاد کنیم که جلوی گل خوردن تیم را نمی گیرد. این بی انصافی که یک نفر را مقصر بدانیم و در مورد او صحبت کنیم. ما یک تیم فوتبال هستیم و باید در مورد خودمان، در مورد ما صحبت کنیم. دید من به مسائل بسیار ساده است. این که با گرفتن نتایج بد، تحت فشار باشید چیزی طبیعی است، اما من وقتی آینده را می بینم و می دانم که به کدام مسیر می رویم، آرامش خود را حفظ می کنم. بنابراین اگر کیفیت کار، رفتار درونی و آنچه که به طور روزمره در اینجا اتفاق می افتد را ببینید، متوجه می شوید که نتایج در مقابل این ها، هیچ است. 

ادو در ادامه در خصوص بازیکنانی که آرسنال در پنجره بعدی نقل و انتقالاتی، به دنبال آن ها خواهد بود، گفت: 

ما در مورد انتقال بازیکنان صحبت نمی کنیم. ما برای حل مشکل اینجا هستیم. ما یک تیم داریم، یک ترکیب و مربی خوب داریم و همه در جایگاه مناسب برای تغییر شرایط قرار دارند. چرا مردم انتظار یک جادوگر را دارند که در یک چشم بر هم زدن شرایط تیم را تغییر دهد. موفقیت به خود ما بستگی دارد. مردم مدام در مورد فعالیتی که می خواهیم در بازار ژانویه داشته باشیم سوال می کنند. بله درست است ما برای حل مشکلاتمان تلاش خواهیم کرد اما منتظر هم نخواهیم بود که کسی از بیرون باشگاه به تیم بیاید و شرایطمان را در یک چشم بهم زدن تغییر دهد. بنابراین اگر با 20 بازیکن هم قرارداد امضا کنیم که این کار را نخواهیم کرد، باز هم کاری از پیش نمی بریم. ما باید به عنوان یک باشگاه مشکل خود را درک کنیم و خودمان برای حل آن تلاش کنیم. 

همچنین بخوانید: 

 میکل آرتتا: ژاکا اشتباهی مرتکب شد که به آرسنال ضربه زد

میکل آرتتا: مسوت اوزیل در ترکیب فعلی تیم نیست اما هر اتفاقی در ژانویه ممکن است، رخ دهدمیکل آرتتا: مسوت اوزیل در ترکیب فعلی تیم نیست اما هر اتفاقی در ژانویه ممکن است، رخ دهد

ادو: آرتتا انسان خاصی است؛ افکار و عقاید او فوق العاده است

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میکل آرتتا بی انصافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت دیدنی و ضربه چیپ گابریل در تمرین آرسنال / فیلم

حرکت دیدنی و ضربه چیپ گابریل در تمرین آرسنال را مشاهده می کنید.

دانلود (2.1MB)

دیگر خبرها

  • حرکت دیدنی و ضربه چیپ گابریل در تمرین آرسنال / فیلم
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • آذری جهرمی: بسازیم، کلنگ نباشیم!
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • جهان از اسرائیل می‌خواهد از حمله به رفح اجتناب کند
  • تحلیلگر اسرائیلی: جنگ پایان یافته، حمله به رفح توهمی بیش نیست
  • گوترش: تحقیقاتی مستقل درباره گورهای جمعی غزه انجام شود
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم