Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@12:36:51 GMT

اجرای طرح شهید سلیمانی در بقعه متبرکه سید مهدی (ره)

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۷۸۲۱

اجرای طرح شهید سلیمانی در بقعه متبرکه سید مهدی (ره)

حجت الاسلام محسن اشرفیان گفت: در راستای اجرایی شدن طرح شهید سلیمانی 100 جفت کفش و 100 عدد کیف بین خانواده های نیازمندان در بقعه سید مهدی (ره) توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محسن اشرفیان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا و تلاش جهت کمک به مردم نیازمند این هدایا با همکاری اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) در بین نیازمندان شهرستان ایرانشهر توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول ادامه داد: تامین هزینه وسایل اهدا شده در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی به افراد بی بضاعت از محل موقوفات و خیرین اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایرانشهر بوده است.

وی اضافه کرد: موج همدلی در اجرای طرح سردار دل ها و مساعدت و همیاری به خانواده‌های نیازمند و اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا در شهرستان ایرانشهر به راه افتاده است.

اشرفیان عنوان کرد: همه گیری ویروس کرونا با وجود آثار و خسارات زیان‌بار، فرصت‌های قابل توجهی برای توسعه فعالیت‌های نیکوکارانه مردم و خیرین جهت تامین معیشت نیازمندان در جامعه ایجاد کرده است.

وی با تأکید بر لزوم همسویی تمامی مردم و مسئولان در مواجهه با بیماری کرونا، عنوان کرد: طرح‌ها و اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با کرونا باید همسو و مکمل یکدیگر بوده و تداوم داشته باشد تا ضمن بهبودی شرایط موجود، بخشی از مشکلات نیازمندان نیز برطرف شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۷۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان

رییس دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: هدف از برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی تربیت معلم، درترازمکتب حاج قاسم است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عباس توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان درمراسم افتتاحیه دومین مدرسه تربیتی شهید سلیمانی درگلزارشهدای بین المللی شهر کرمان به تشریح اهداف برگزاری این اردو پرداخت و گفت: پرورش روحیه مقاومت دربرابر سختی‌ها، ایجادروحیه ایثار وگذشت می‌تواند معلم در تراز مکتب شهید سلیمانی تربیت کند. 

گفتنی است این دوره با حضور بیش از۲۰۰ دانشجو معلم منتخب از دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور بمدت یک هفته در اردوگاه شهید مغفوری کوهپایه شهرستان کرمان درحال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی