Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@03:37:07 GMT

طرح ضربتی پلیس برای مقابله با مجرمان در بازار تهران +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۷۸۷۷

طرح ضربتی پلیس برای مقابله با مجرمان در بازار تهران +فیلم

‍‍‍‍‍‍

طرح امنیت محله‌محور برای برقراری نظم و امنیت و مقابله با مجرمان، توسط سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در محدوده بازار تهران به اجرا درآمد.

به گزارش مشرق، طرح امنیت محله‌محور روز گذشته توسط سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ و کلانتری‌های هفت‌گانه تابعه به اجرا درآمد.

ببینید: عکس/ طرح ضربتی پلیس با مجرمان در محدوده بازار تهران

در طرح مذکور ۶۸۱ قبضه سلاح سرد (باتوم و پنجه‌بکس)، ۱۲۰ فشنگ جنگی، ۱۴۴ دستگاه گوشی تلفن‌همراه قاچاق، یک هزار و ۱۳۰ عدد انواع داروی غیرمجاز، ۲۸۰ کیلوگرم پودر بدنسازی تقلبی، ۶ دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۱۵۳ گرم ماده مخدر گل و یک هزار و ۱۰۰ لیتر مشروبات الکی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح ۱۰۳ نفر که در قالب ۶ باند فعالیت داشتند، بازداشت شدند و ارزش ریالی اموال مکشوفه ۲۵۰ میلیارد ریال است.

فیلم زیر اجرای طرح مذکو را به تصویر کشیده است:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دانلود

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید محسن فخری زاده پلیس پیشگیری کشفیات عملیات پلیس پلیس 110 پلیس اخبار حوادث بازار تهران تهران مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا هشدار داد: سوء استفاده مجرمان رایانه ای از ایام تعطیلات چند روزه کشور با افزایش ارسال لینک‌های آلوده تهدیدی علیه امنیت هموطنان در فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ رامین پاشایی افزود: با تجزیه و تحلیل پرونده‌های قضایی و تجربیات ادوار گذشته مشخص شده است مجرمان سایبری با توجه به ایام پایانی هفته و یا منتهی به تعطیلات چند روزه کشور اقدام به کلاهبرداری از طعمه‌های خود می‌کنند.

او با اشاره به شگرد این مجرمان اضافه کرد: برخی افراد سودجو با ارسال پیامک حاوی پیوند‌های آلوده با عناوینی همچون دریافت کالابرگ و ابلاغیات قضایی درکیمن کلاهبرداری از طریق دسترسی غیرمجاز به گوشی تلفن فریب خوردگان و برداشت غیر مجاز پول از حساب‌های مالی آنان هستند.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا با بیان اینکه امکان ارسال و دریافت این پیامک‌ها در تمامی پیام رسان‌ها وجود دارد، گفت: گاهی ممکن است ارسال این پیامک‌ها از طریق دوستان و آشنایان باشد و آنان خواسته یا ناخواسته در چنین دام سایبری افتاده باشند.

سرهنگ پاشایی گفت: در صورت مواجه با این‌گونه پیامک‌های مشکوک که مشخصه اصلی تمامی آنها ارسال از طریق سرشماره‌های تلفن شخصی است، به آن توجهی نکنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ربایندگان «یسنا» اعتراف کردند/ یکی از مجرمان متواری است
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • هشدار پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • مراقب ترفند مجرمان سایبری در ایام تعطیلات پیش رو باشید
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • مدل‌های جدید رنو بازار را می‌گیرد؟