Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود رضایی با اشاره به اعزام اکیپهای ارزیاب بنیادمسکن لرستان به مناطق سیل زده خوزستان از برآورد خسارت به ۵ هزار واحد مسکونی سیل زده دراین استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ رضایی در این خصوص گفت : در پی وقوع بارندگی های شدید و آبگرفتگی معابر دراستان خوزستان خساراتی به منازل مسکونی واقع در این استان وارد گردید واکیپهای ارزیاب بنیاد مسکن استان لرستان جهت برآورد خسارات وارده به استان خوزستان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به حضور تیم های ارزیاب بنیادمسکن لرستان در روزهای اولیه وقوع سیل درمناطق سیل زده خوزستان تصریح کرد:برآورد خسارت به ۵ هزار واحد مسکونی درمناطق سیل زده در شهرهای بندر امام خمینی (ره) ،ماهشهر و شهید چمران به پایان رسیده است.

رضایی با بیان اینکه تیم های ارزیاب بنیاد مسکن لرستان درپی دستور رئیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی به مناطق سیل زده خوزستان اعزام شده اند ، عنوان  کرد:اکیپ های ارزیابی متشکل ازنیروهای فنی مهندسی بنیاد مسکن لرستان تاپایان عملیات ارزیابی و برآورد خسارت در مناطق سیل زده استان خوزستان حضورخواهندداشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیل لرستان بنیاد مسکن واحد های مسکونی مناطق سیل زده خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در لبنان + فیلم

رسانه‌ها از ۱۸ حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نقطه‌ای بین روستای عیتا الشعب و رامیه در جنوب لبنان خبر دادند. تصاویری از بمباران رژیم صهیونیستی را در ادامه گزارش مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • تا ۲۴ ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در لبنان + فیلم