Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر اصلانی اظهار کرد: مجموع کشفیات این هفته (هفته سوم آذر) ۲۱۰۲۶ کیلوگرم است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۶۵۸۸ کیلوگرم) حدود ۲۷ درصد افزایش دارد.

وی افزود: ۱۷۱۹۸ کیلوگرم از مجموع کشفیات، مربوط به ماده مخدر تریاک بوده است که ۸۲ درصد کشفیات را به خود اختصاص می‌دهد.

معاون دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: همچنین از این میزان، ۱۲۷۷ کیلوگرم مرفین، ۱۰۸۶ کیلوگرم حشیش، ۳۱۵ کیلوگرم شیشه، ۲۷۷ کیلوگرم هروئین، ۱۵۶ کیلوگرم گراس و ۷۱۷ کیلوگرم سایر مواد کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلانی اظهار داشت: در هفته اخیر مجموعاً ۵۸۱۰ متهم در ارتباط با جرایم مواد مخدر و خصوصاً طی طرح‌های جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در سطح کشور دستگیر شده‌اند که از این تعداد ۳۷۳۰ نفر به اتهام قاچاق و توزیع موادمخدر و ۲۰۰۹ نفر معتاد متجاهر دستگیر شده‌اند. در میان دستگیرشدگان این هفته ۷۱ نفر از اتباع بیگانه بودند.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۸۳ درصد کشفیات این دوره زمانی مربوط به شش استان کشور می‌باشد، اظهار داشت: بیشترین حجم کشفیات با ۵۵۷۲ کیلوگرم مربوط به استان سیستان و بلوچستان است که معادل ۲۶ درصد کشفیات کشور می‌باشد و خراسان جنوبی با ۴۱۱۶ کیلوگرم، کرمان با ۳۳۶۱ کیلوگرم، فارس با ۲۳۸۳ کیلوگرم، تهران با ۱۰۳۶ کیلوگرم و هرمزگان با ۱۰۳۲ کیلوگرم به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

معاون دبیرکل ستاد افزود: سهم کشفیات ۵ استان اولویت‌دار حوزه مقابله یعنی سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، بوشهر و خراسان جنوبی از کشفیات کشور در هفته مذکور ۶۷ درصد از کشفیات کشور است.

اصلانی اظهار داشت: طی این مدت ۳۵۵ دستگاه خودرو و ۱۶ قبضه سلاح توقیف شد و همچنین ۶۶ درصد کشفیات با اقدامات اطلاعاتی و ۳۳ درصد انتظامی بوده است.

کد خبر 5096602

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد مبارزه با مواد مخدر کشف مواد مخدر ویروس کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش هفته پژوهش شورای شهر سازمان تامین اجتماعی روح الله زم آسیبهای اجتماعی قوه قضاییه شهر تهران محسن حاجی میرزایی مدیریت بحران شورای عالی قضایی درصد کشفیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود

فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

به گزارش عصر ایران، سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب‌ها وقتی راننده می‌تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه‌ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می‌کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه‌ها را بدهد.

وی افزود:، ولی در توقیف خودروی بی حجاب‌ها این نباشد که یک عده‌ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • هشدار سردار رادان درباره توقیف خودرو بی‌حجاب‌ها
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین