Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: ما در ۶ بازی گذشته از لحاظ فنی عملکرد بدی نداشتیم و حق‌مان بیشتر از کسب فقط ۵ امتیاز بوده است. - اخبار ورزشی -

قائم اسلامی‌خواه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پیروزی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: ما برای این بازی شرایط خاصی داشتیم و با توجه به اینکه بردی در لیگ برتر به دست نیاورده بودیم، این بازی برای ما بسیار مهم بود تا 3 امتیاز خانگی را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر که بازی بسیار خوبی هم انجام دادیم و تیمی را بردیم که در بازی‌های گذشته نتایج خوبی گرفته بود. این اولین برد ما در لیگ برتر بود و مطمئنا این پیروزی به روند تیمی ما در بازی‌های آینده کمک خواهد کرد.

وی در خصوص گلزنی در این بازی و اینکه اولین گل تاریخ مس را در لیگ برتر به ثمر رساند، تاکید کرد: از این موضوع خوشحالم که اولین گل تاریخ مس را در لیگ برتر زدم و دوست دارم در هر بازی برای تیمم بازیکن تاثیرگذاری باشم، البته مهمتر از همه این بود که تیم برنده شد و فرقی ندارد کدام بازیکن گل بزند. هدف همه ما این است که مس نتایج خوبی بگیرد.

هافبک مس در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر نساجی خاطرنشان کرد: نساجی هم جزو تیم‌های خوب لیگ امسال است. آنها با توجه به شکست در برابر سپاهان دنبال جبران هستند و بازی آسانی نداریم ولی هدف ما هم چیزی جز کسب برد نیست. امیدوارم بازی خوبی انجام داده و نتیجه لازم را بگیریم.

اسلامی‌خواه در خصوص اینکه آیا بازی روی زمین چمن مصنوعی برای آنها آزاردهنده نیست، تصریح کرد: الان برخی ورزشگاه‌ها در فوتبال ایران چمن مصنوعی هستند ولی طبیعتا هیچ بازیکنی دوست ندارد روی چمن مصنوعی بازی کند.

سرآسیایی به کادر فنی مس رفسنجان اضافه شد

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مس رفسنجان مس رفسنجان لیگ برتر چمن مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری کاپیتان تیم فولاد خوزستان پس از مدت‌ها ناکامی در گلزنی اولین گل خود در نیم فصل دوم را مقابل آلومینیوم اراک به ثمر رساند و یک امتیاز مهم برای این تیم در هفته‌های حساس پایانی به دست آورد.

انصاری که در نیم فصل نخست روی اکثر امتیازات کسب شده فولاد تاثیر مستقیم داشت و برای این تیم گل‌های سه امتیازی به ثمر رسانده بود در این مسابقه هم ناجی فولاد بود و تک گل آنها را در خانه آلومینیوم اراک به ثمر رساند.

آخرین بازی که ساسان انصاری برای فولاد گلزنی کرده به هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل نساجی مازندران باز می‌گردد که در بازی خانگی دروازه رشید مظاهری را باز کرد و همین تک گل سه امتیاز ارزشمند را برای فولادی‌ها به همراه داشت، این سه امتیاز در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری به چشم می‌آید و اهمیت آن در ادامه لیگ هم تعیین کننده رتبه فولاد در جدول خواهد بود.

کاپیتان فولاد در روزهای سخت این باشگاه نقش کلیدی داشت و سرمربی‌های مختلفی که در این تیم حضور داشتند از حضور تاثیرگذار او صحبت کردند، ساسان در هفته‌های پایانی لیگ برتر نقش کلیدی در ترکیب این تیم خواهد داشت.

انصاری در این فصل از 25 هفته لیگ برتر 22 حضور ثابت و 2 بار به‌عنوان جانشین برای فولاد بازی کرده و 4 گل و 3 پاس گل عملکرد او در لیگ برتر بوده است.

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • کرگر: بازی جمال موسیالا را بیشتر از جود بلینگام دوست دارم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان