Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان مسابقات جهانی امارات در پرتاب نیزه و شانس کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو با اشاره به آسیب دیدگی دست راست و گردنش هنگام پرتاب نیزه، گفت: ۵۰ روز است که تمرینات خود را در کیش شروع کرده‌ام، اما به خاطر تمرینات سنگین و نبود پزشک و ماساژور به شدت آسیب دیده ام.

حامد امیری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از زمانی که تمرینات خود را در جزیره کیش آغاز کرده ام، به خاطر انجام تمرینات سنگین و پی در پی دچار آسیب دیدگی شده و از فدراسیون چند بار درخواست ماساژور داشتم، اما به دلیل شرایط کرونا می گویند امکان آمدن ماساژور فراهم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از عدم اطلاع رسانی وضعیت این قهرمان پارادوومیدانی، گفت: ۵۰ روز است که در کیش تمرینات خود را شروع کرده ام. اما در طی این مدت هیچ خبری از وضعیت من در سایت فدراسیون جانبازان و معلولان منتشر نشده است. حتی تماسی با من نداشتند که از وضعیت من در کیش اطلاع رسانی کنند، مگر این فدراسیون،چند ورزشکار شانس کسب مدال طلا در توکیو دارد که نسبت به آنها بی توجه هستند.

وی همچنین با اشاره به بی تفاوتی مسوول فنی کمیته ملی پارالمپیک نسبت به بررسی عملکرد او در کیش، خاطرنشان کرد: طی مدتی که در کیش هستم کمیته فنی پارالمپیک یکبار هم تماسی با من نداشته تا وضعیت من را رصد کرده و شرایط مرا ببینند. البته دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک به عنوان پزشک و کمیته فنی مرتب جویای حالم هستند، در حالی که بررسی عملکرد و وضعیت فنی ورزشکار بر عهده ی کمیته ی فنی است نه دبیر.


این قهرمان پارادوومیدانی پیرامون این پرسش که آیا فدراسیون جانبازان و معلولان در جریان آسیب دیدگی شما است یا خیر؟ افزود: ۱۴ روز پیش از طریق رییس انجمن پارادوومیدانی درباره وضعیت آسیب دیدگی خود برگه ای را تکمیل و به فدراسیون ارسال کردم. از آن روز تا الان کسی تماسی با من نداشته که پیگیر وضعیت آسیب دیدگی من باشد.

امیری گفت: ۱۴ روز است که از ناحیه گردن آسیب دیده ام و به سختی آن را حرکت می دهم، امروز هم از ناحیه دست راست آسیب دیدم و با قرار دادن یخ روی آن سعی می کنم از تمرینات خود عقب نمانم. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: من نمی دانم فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک چرا به برخی از ورزشکاران پارالمپیکی بیش از حد بها می دهند و هر روز وضعیت آنها را رصد می کنند، اما به من که کمتر از ۴۵ روز دیگر باید برای کسب دومین سهمیه در پرتاب وزنه عازم مسابقات بین المللی امارات شوم، هیچ توجهی ندارند و باید در بدترین شرایط  خود را برای مسابقات آماده کنم، من در حال حاضر نیاز به پزشک و ماساژور دارم نه ۲ ماه مانده به مسابقات.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تمرینات خود آسیب دیدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی و آسیب به منازل و خودروها + ویدئو | اندازه تگرگ ها را ببینید

دریافت 741 KB

به گزارش همشهری آنلاین، در این ویدئو تصاویری از بارش تگرگ و خسارت های وارد شده را می توانید ببینید.

کد خبر 849205 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران باران استان خراسان جنوبی

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی رشته آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • پاداش یک میلیارد تومانی فدراسیون انگیزه مضاعفی به ما داد
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • بارش شدید تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی و آسیب به منازل و خودروها + ویدئو | اندازه تگرگ ها را ببینید